Τελικά σημασία έχει το γεγονός ή οι πρωταγωνιστές στις επιθέσεις; Η εθνικότητα του δράστη ή του θύματος; Μήπως ο ξυλοδαρμός γυναικών από άνδρες ή ακόμη και οι δολοφονίες τους, έχουν μεγαλύτερη σημασία ανάλογα με την χώρα καταγωγής;
Σοβαρά ερωτήματα και απορίες για ακόμη μια φορά προκαλεί η στάση των «αλληλέγγυων- ευαίσθητων», κυρίως από τον χώρο της Αριστεράς, που δεν αισθάνθηκαν την ανάγκη να πάρουν θέση ή να οργανώσουν κάποια συγκέντρωση αλληλεγγύης, για δυο γυναίκες που δέχτηκαν άγριες επιθέσεις από αλλοδαπούς δράστες.
Μόλις σήμερα έγινε γνωστό πως μια 36χρονη δέχτηκε σοκαριστική επίθεση μέσα στο σπίτι της στα Εξάρχεια από δυο Σομαλούς οι οποίοι αφού την λήστεψαν, προσπάθησαν να την βιάσουν. Σε περίπτωση που οι δράστες ήταν Έλληνες, να είστε σίγουροι πως στα Εξάρχεια αυτή την ώρα, θα υπήρχαν δεκάδες «οργισμένοι», «αλληλέγγυοι» που θα διαμαρτύρονταν, ορθώς, για να στηρίξουν το θύμα.
Προ μερικών ημερών, ένα κορίτσι μόλις 22 ετών, δέχτηκε επίθεση με μαχαίρι στην οδό Ερμού από Ιρακινό μαχαιροβγάλτη. Το κορίτσι ζει από θαύμα, αλλά ως εκ… θαύματος, δεν υπήρξε ούτε μια συγκέντρωση στο σημείο της επίθεσης, ούτε ένα μπουκέτο λουλούδια από «ευαισθητοποιημένες» γυναίκες που πρωτοστατούν στον αγώνα κατά των γυναικοκτονιών με οργισμένες αντιδράσεις και «πύρινα» άρθρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Γιατί αλήθεια συμβαίνει αυτό, θα αναρωτηθεί κάποιος. Μήπως τελικά η αλληλεγγύη έχει συγκεκριμένα πρόσημα όπως η εθνικότητα; Που είναι αλήθεια όλες εκείνες οι γυναίκες και άνδρες που καλούν σε συγκεντρώσεις και πορείες να σταθούν στο πλευρό της 22χρονης της Ερμού και της 36χρονης στα Εξάρχεια; Μήπως δεν πουλάει η αλληλεγγύη με δράστες αλλοδαπούς; μήπως δεν υπάρχουν ΜΚΟ για αυτές τις περιπτώσεις;
Μήπως τελικά, δεν υπάρχει χρήμα για συμπαράσταση; Τελικά με τέτοιες συμπεριφορές το όποιο κίνημα μάλλον ευτελίζεται στα μάτια της κοινής γνώμης και σε όσους δεν έχουν κομματικές «παρωπίδες και αλλότριους σκοπούς. Επίσης, αυτές οι συμπεριφορές πριμοδοτούν τα αντανακλαστικά των ακροδεξιών και των φασιστών και υποβαθμίζουν τη ουσία της Αριστεράς.