Χολαργός: 55χρονος οδηγούσε χωρίς δίπλωμα και προκάλεσε τροχαίο – Μπήκε σε λεωφορείο για να διαφύγει

Ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής (21/6) στον Χολαργό.

Πιο συγκεκριμένα, περίπου στις 20:45 στη Μεσογείων, ένας 55χρονος οδηγούσε αυτοκίνητο χωρίς να έχει δίπλωμα και προκάλεσε τροχαίο ατύχημα πέφτοντας πάνω σε δύο ΙΧ οχήματα.

Στη συνέχεια προσπάθησε να διαφύγει μπαίνοντας σε αστικό λεωφορείο.

Αστυνομικοί τον εντόπισαν και του πέρασαν χειροπέδες.



ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

0 Σχόλια
Oldest
Newest
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ