Τα περί ελέγχου σε μέλη της ΟΠΚΕ, ώστε να διαπιστωθεί αν ξυρίζονται καλά και όσοι «κόπηκαν» πήγαν σπίτι για να ξυριστούν, σχολιάζουν οι Ειδικοί Φρουροί Κεντρικής Μακεδονίας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
Αν κάποιοι συνάδελφοι έχουν την εντύπωση ότι ζούμε στο 2023 θέλουμε να τους πληροφορήσουμε ότι, μάλλον, κάνουν κάποιο λάθος. Δεν γνωρίζουμε, ακριβώς, σε ποια χρονολογία βρισκόμαστε αλλά, με αυτά που ακούμε, φανταζόμαστε ότι διανύουμε, μάλλον, την δεκαετία του 1950.
Ο Γενικός Επιθεωρητής Βορείου Ελλάδος της Ελληνικής Αστυνομίας, με ιδανικό “συμπαίκτη” την Διεύθυνση της Υποδιεύθυνσης Ειδικών Επιχειρησιακών Δράσεων (ΟΠΚΕ-ΔΡΑΣΗ) ξεκίνησαν, με ιδιαίτερη ζέση, το λεγόμενο… κυνήγι της τρίχας.
Σε μία εποχή που άρχισαν να ξεσκεπάζονται τα δομικά προβλήματα του σώματος τα οποία χρονίζουν και κανένας από αυτούς δεν έδωσε κάποια λύση, στην Θεσσαλονίκη ασχολούμαστε με το πολύ σοβαρό πρόβλημα του μήκους της τρίχας! Βέβαια, δεν μας κάνει φοβερή εντύπωση αυτή η συμπεριφορά. Ένας αστυνομικός που έχει πατήσει το παπούτσι του έστω και μία φορά, αυτό που λέγεται, πεζοδρόμιο καταλαβαίνει απόλυτα για το πόσο ψυχολογικά κουραστικό είναι να επεμβαίνουν στην υπηρεσιακή του ζωή άνθρωποι που δεν έχουν καμία ενσυναίσθηση της δουλειάς του πραγματικου αστυνομικού πεδίου. Κατανοούμε, πως είναι πολύ δύσκολη η δουλειά του να κάθεσαι πίσω από ένα γραφείο και κάθε πρωί να βλέπεις ελληνικες σειρές εισπράττοντας όλα τα επιδόματα νυχτερινών και πενθημέρων που οι κανονικοί αστυνομικοί τα εργάζονται ενώ κάποιοι έναστροι διευθυντές, πιθανόν, να τα εισπράττουν από τον καναπέ του σπιτιού τους.
Ο Έλληνας Αστυνομικός, που κινδυνεύει καθημερινώς και ξοδεύει εκατοντάδες και χιλιάδες ευρώ για τα υλικά, που σε οποιαδήποτε κράτος του κόσμου θα του τα παρείχαν, δέχεται εργασιακό bullying, από στρατηγούς και διευθυντές για τις τρίχες, φτάνοντας στο σημείο να ελέγχονται αστυνομικοί με χρόνια παρουσία σε μια από τις πιο μάχιμες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ σαν να είναι νεοσύλλεκτοι στρατιώτες , να στέλνονται σπίτι να ξυριστούν και να διαπομπεύονται σε διοικητικά γραφεία σαν άτακτα σχολιαρόπαιδα δεχόμενοι την απόλυτη ασέβεια για όλα αυτά που έχουν προσφέρει στην κοινωνία. Ας δούμε, λίγο, για ποιας υπηρεσίας τους άντρες μιλάμε. Για τις ομάδες πρόληψης και καταστολής της εγκληματικότητας, οι οποίες εδώ και χρόνια αντιμετωπίζουν την βαριά εγκληματικότητα. Για αυτές που στάθηκαν απέναντι στην εισβολή στον Έβρου πριν από μερικά χρόνια. Για αυτές που αντιμετώπισαν το μεταναστευτικό για πάνω από πέντε χρόνια αποσπασμένοι στα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου. Για αυτές που έχουν αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα τους στον κόσμο των εγκληματιών ως οι μόνη υπηρεσία που φοβούνται.
Όταν, τριγύρω μας, λαμβάνουν χώρα πρωτοφανή εγκλήματα , ζώντας οι πολίτες τις τελευταίες μέρες τον τρόμο του χουλιγκανισμού και έχοντας νωπές τις μνήμες της δολοφονίας του Άλκη, στην πόλη μας οι Διοικήσεις, μας ελέγχουν για τρίχες, θέλοντας να μας πείσουν για την εμφάνιση και την παράσταση του Αστυνομικού. Βέβαια, στη φωτογραφία παρακάτω, που μας έστειλαν πολίτες της Θεσσαλονίκης, φαίνεται ένα όχημα της Υπηρεσίας το οποίο βρίσκεται σε άθλια κατάσταση και η εικόνα μιλάει από μόνη της.Σαν στρατηγοί και διευθυντές, όμως δεν μερίμνησαν και ούτε νοιάστηκαν για την εμφάνιση και την παράσταση των οχημάτων. Μάλλον γιατί τα οχήματα δεν έχουν τρίχες, είναι η μόνη εξήγηση.
Να γνωρίζετε, λοιπόν, πως από αυτό εδώ το πράγμα που εσείς ονομάζετε αυτοκίνητο της Αστυνομίας βγαίνουν τέσσερις, ξυρισμένοι, αστυνομικοί.
Συγχαρητήρια!!!
Ο επιθεωρητής Βορείου Ελλάδος κύριος Σκλάβος προφανώς δεν οραματίζεται μία σύγχρονη αστυνομία εναρμονισμένη με τις Ευρωπαϊκές, οι οποίες δεν στηρίζουν την εμφάνιση και την παράσταση τους στα μαλλιά, τα γένια και τα τατουάζ αλλά οραματίζεται μία αστυνομία σκλάβων που θα είναι κομμένη και ραμμένη σε ότι αναχρονιστικό και σάπιο υπάρχει. Βέβαια, να πούμε πως το σύγχρονο επιτελικό κράτος της κυβέρνησης δεν αποφάσισε να αποσύρει τέτοιες διατάξεις που η ύπαρξη τους αφορούσε θέματα υγιεινής εκείνης της εποχής και έτσι δίνει χώρο σε αποφάσεις στρατηγών και συμπεριφορές διευθυντών να βρίσκουν γόνιμο έδαφος έτσι ώστε να καλλιεργούν την αγνωμοσύνη και την ασέβεια.