Εμπιστοσύνη στα κρεοπωλεία της γειτονιάς τους καλεί τους Θεσσαλονικείς να δείξουν, ο πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών Νομού Θεσσαλονίκης, κ. Νίκος Μπαλαμπανίδης, επισημαίνοντας την κατάρτιση των επαγγελματιών της πόλης αλλά και τα φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα που διαθέτουν καθημερινά προς το καταναλωτικό κοινό.
Όπως υπογραμμίζει, μιλώντας στην Karfitsa.gr, από τον Μάιο του 2022 και έπειτα δεν έχει σημειωθεί καμία αύξηση τιμών στα συνοικιακά κρεοπωλεία – μέλη του σωματείου στη Θεσσαλονίκη. «Τα στοιχεία ως τώρα δείχνουν ότι δεν υπάρχει καμία αύξηση στο κρέας, είτε χοιρινό, είτε μοσχάρι, είτε κοτόπουλο. Μάλιστα την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε μια μείωση της τάξης του 3-4% στο αρνί», σημείωσε συγκεκριμένα. Χαρακτήρισε πάντως τις τιμές στο αρνί και στο κατσίκι ως «χρηματιστηριακές», καθώς μπορούν εύκολα να μεταβληθούν λόγω πολλών παραγόντων.
Βλέπει κλίμα φόβου στους πελάτες – Ψωνίζουν μικρότερες ποσότητες
«Εδώ και 16 μήνες δεν έχει πάρει καμία αύξηση το κρέας της χονδρικής αγοράς», συμπλήρωσε, κάνοντας παράλληλα λόγο για περιπτώσεις παραπληροφόρησης των πολιτών όσον αφορά τις τιμές του κρέατος αλλά και γενικότερο κλίμα φόβου. Ειδικότερα, ο κ. Μπαλαμπανίδης υποστήριξε ότι οι πελάτες έρχονται με ανησυχία για τις τιμές στα κρεοπωλεία, λόγω του νέου κύματος ανατιμήσεων σε βασικά προϊόντα διατροφής, ωστόσο όπως τονίζει, δεν ισχύουν οι ίδιες ανατιμήσεις και στα κρεατικά.
Οι πελάτες, σύμφωνα με τον ίδιο, έχουν μειώσει την ποσότητα κρέατος που αγοράζουν από τα κρεοπωλεία. Πάντως ούτε στο προσεχές διάστημα αναμένονται αυξήσεις, ενώ σύμφωνα με μια πρώτη εκτίμηση του κου. Μπαλαμπανίδη οι τιμές στα αμνοερίφια για τα Χριστούγεννα θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με αυτά του 2022.
Γιατί να επιλέξουν τα συνοικιακά κρεοπωλεία – Ποιότητα, επιμόρφωση, σιγουριά αυτά που ξεχωρίζουν
Ο ίδιος καλεί μάλιστα τους Θεσσαλονικείς να προμηθεύονται κρέας για το τραπέζι τους από τα κρεοπωλεία της πόλης και όχι από τις γνωστές αλυσίδες των σούπερ μάρκετ.
«Σε ένα συνοικιακό κρεοπωλείο θα βρείτε έναν γνώστη του κρέατος, ο οποίος ασχολείται επαγγελματικά με αυτό, επιμορφώνεται, έχει προσωπική επαφή και θέλει να δώσει το καλύτερο και το πιο υγιές κρέας. Ο καταστηματάρχης κρεοπώλης που ασχολείται με αυτή τη δουλειά γνωρίζει πολύ καλά το προϊόν που πουλάει. Αυτό δεν συμβαίνει πολλές φορές με κάποιον εργαζόμενο σε σούπερ μάρκετ ή σε κάποια αγορά. Επίσης είναι γνώστης του τεμαχίου που θα δώσει. Παράλληλα είναι σύμβουλος διατροφής. Παράγει τρίτον με ποιοτική βάση παρασκευάσματα εντός του καταστήματος και δεν τα παίρνει από εργαστήρια με κρέατα αμφιβόλου προέλευσης και ποιότητας», σημείωσε χαρακτηριστικά μέσω της Karfitsa.gr, προσθέτοντας ότι με πρωτοβουλία του Σωματείου Κρεοπωλών υπάρχει μέριμνα για εκπαίδευση των μελών σε νέες, premium κοπές κρέατος.
Πηγή: karfitsa.gr