Ο μηχανοδηγός του Intercity 62 φαίνεται να είχε καταλάβει πως κάτι δεν πήγαινε καλά και πήγαινε σε λάθος διαδρομή και έτσι, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τους άλλους μηχανοδηγούς για να δει τι συμβαίνει, πριν τη σύγκρουση στα Τέμπη.
Ο μηχανοδηγός φέρεται πως επί 17 λεπτά καλούσε επίμονα τον σταθμάρχη της Λάρισας χωρίς να παίρνει απάντηση, ενώ τηλεφωνούσε στη σειρά στους συναδέλφους του, τους μηχανοδηγούς που βρίσκονταν συνήθως στο τιμόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας προς Αθήνα.
Ο πρώην διευθυντής ασφαλείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Χρήστος Ρετσινάς, είπε στον ΑΝΤ1 πως ο μηχανοδηγός αναζητούσε το κινητό του μηχανοδηγού του εμπορικού τρένου και επεσήμανε πως «αν ο σταθμάρχης Λάρισας ήταν στη θέση του θα άκουγε το ραδιοτηλέφωνο που τον καλούσε ο μηχανοδηγός, οι πληροφορίες μας λένε ότι τον καλούσε».
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1, οι μηχανοδηγοί στην Hellenic Train δεν έχουν κάποια λίστα με τηλέφωνα επικοινωνίας με τους συναδέλφους τους, κάτι που συνδυάζεται αρνητικά με το γεγονός ότι δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση.
Όσον αφορά ηχητικά ντοκουμέντα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, συνδικαλιστές καταγγέλλουν πως υπάρχει επιλεκτική διαρροή.
Άτομο που φέρεται να ακούγεται σε ένα από αυτά, σημειώνει στον ΑΝΤ1 πως ο διάλογος είναι πριν το δυστύχημα και όχι μετά, όπως κυκλοφόρησε. Από την πλευρά του ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας, είπε στο MEGA πως «εδώ έχουμε ”κοπτοραπτική” στα ηχητικά που έχουν δοθεί στην δημοσιότητα, ο μοναδικός που έχει αυτά τα ηχητικά είτε μέσω του GSMR που κάνει την επικοινωνία μεταξύ των σταθμαρχών είτε μέσω την ώρα που φεύγει το τρένο από την Λάρισα, είναι ο ΟΣΕ».