Στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπου μια και μόνο ανάρτηση μπορεί να τραβήξει την προσοχή εκατομμυρίων ανθρώπων, μια γυναίκα με το όνομα Danielle, αντιλήφθηκε τη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το βίντεό της, που παρουσιάζει την ανθεκτικότητα ενός κυπέλλου Stanley μέσα στα συντρίμμια του καμένου αυτοκινήτου της, όχι μόνο έγινε viral αλλά οδήγησε και σε μια απροσδόκητη πράξη εταιρικής γενναιοδωρίας.
Η Stanley, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τα δημοφιλή ποτήρια που είναι γνωστά για τη διατήρηση των ποτών στην επιθυμητή θερμοκρασία, έχει καταφέρει να τραβήξει όλα τα βλέμματα.
Η ανθεκτικότητα αυτών των ποτηριών δοκιμάστηκε ακούσια με δραματικό τρόπο, όταν το όχημα της Danielle έπιασε φωτιά, με αποτέλεσμα να καεί.
Εν μέσω της καταστροφής, το ποτήρι της παρέμεινε άθικτο, με τον πάγο να ακούγεται ακόμα στο εσωτερικό του, μια απόδειξη της υπόσχεσης του προϊόντος για ανθεκτικότητα.
Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έσπευσαν να εκφράσουν την έκπληξή τους και να επαινέσουν την απροσδόκητη ανθεκτικότητα του προϊόντος.
Τα σχόλια κυμαίνονταν από τη δήλωση του γεγονότος ως μια ασυναγώνιστη διαφήμιση για τη Stanley μέχρι τις εκκλήσεις προς την εταιρεία να επιβραβεύσει το ακούσιο κατόρθωμα μάρκετινγκ της Danielle.
Σε μια αναπάντεχη τροπή των γεγονότων, η φωνή του κοινού ακούστηκε. Η Stanley αποφάσισε να προσφέρει στη Danielle ένα νέο αυτοκίνητο, αναγνωρίζοντας τόσο την ατυχία της όσο και την προβολή της μάρκας που προσέφερε το βίντεο της.
Αυτή η χειρονομία καλής θέλησης δεν αποδεικνύει μόνο τη δέσμευση της Stanley προς τους πελάτες της, αλλά αναδεικνύει επίσης την επιρροή και τη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη σύγχρονη αφήγηση ιστοριών και την αλληλεπίδραση με τη μάρκα.
Η εμπειρία της Danielle δείχνει πώς μια απλή ανάρτηση μπορεί να οδηγήσει σε ένα κύμα δημόσιας υποστήριξης και, στην προκειμένη περίπτωση, σε μια ευτυχή λύση χάρη στο ευήκοον ους μιας εταιρείας και σε ένα προϊόν που τήρησε την υπόσχεσή του.
@stanleybrand #stitch with @Danielle ♬ original sound – Stanley 1913
Πηγή: Gazzetta