Με δοκιμασία για γερό στομάχι μοιάζει το τελευταίο διάστημα μια βόλτα στο σούπερ μάρκετ, καθώς ο πληθωρισμός έχει προκαλέσει έκρηξη τιμών οι οποίες σαφέστατα και δεν υποχωρούν με παρεμβάσεις όπως το καλάθι του νοικοκυριού.
Αντίθετα, εκείνο που συμβαίνει σίγουρα είναι πως αλυσίδες σούπερ μάρκετ και εταιρείες φροντίζουν να μειώνουν το προϊόν προσπαθώντας έτσι να δείξουν πως το πουλούν σε λογικές τιμές, όταν στην πραγματικότητα κάποιος αγοράζει μικρότερη ποσότητα για το ίδιο ή ακόμη και υψηλότερο αντίτιμο.