19.8 C
Athens
19.3 C
Thessaloniki
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
More

    Τραγωδία στα Τέμπη: Ο σταθμάρχης χρησιμοποιούσε τον τοπικό πίνακα τηλεδιοίκησης επί 4 βράδια πριν το δυστύχημα (βίντεο)

    Ο 59χρονος σταθμάρχης επί τέσσερα βράδια πριν την τραγωδία στα Τέμπη χρησιμοποιούσε τον τοπικό πίνακα χειρισμού του σιδηροδρομικού σταθμού της Λάρισας, σε αντίθεση με τα όσα δήλωσε ενώπιον της ανακρίτριας κατά την απολογία του. Αυτό αναφέρει έγγραφο-ντοκουμέντο που φέρνει στη δημοσιότητα ο ΣΚΑΪ και είναι καταγεγραμμένες όλες οι κινήσεις του 59χρονου όλες τις ημέρες που πραγματοποίησε βάρδια στο σταθμαρχείο.

    Πιο αναλυτικά, στις 24 προς 25 Φεβρουαρίου, λίγες μόνο ημέρες πριν το δυστύχημα στα Τέμπη, ο 59χρονος πραγματοποίησε 13 κινήσεις τις οποίες έκανε από την κονσόλα του σταθμαρχείου της Λάρισας. Από αυτές, οι 4 είναι αυτόματης χάραξης καθώς χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει ο σταθμός.

    Πρόκειται για κινήσεις που φανερώνουν πως ο 59χρονος γνώριζε να χειριστεί το σύστημα τοπικού χειρισμού του σταθμού, σε αντίθεση με το επιχείρημα που πρόβαλε ενώπιον της ανακρίτριας ότι δηλαδή δε γνώριζε να το χρησιμοποιεί.



    Παράλληλα, στις 25 προς 26 Φεβρουαρίου, ο σταθμάρχης πραγματοποίησε 18 κινήσεις που αφορούν την κίνηση των συρμών. Επίσης, στις 26 προς 27 Φεβρουαρίου έχει καταγραφεί στη διάρκεια της βάρδιάς του 23 κινήσεις εκ των οποίων οι 5 είναι κινήσεις αυτόματης χάραξης, καθώς οι κινήσεις του σταθμάρχη διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα, από 18 έως 39.


    Τέλος, στην 27η Φεβρουαρίου, ο 59χρονος πραγματοποίησε κινήσεις που αφορούν την είσοδο κυρίως εμπορικών αμαξοστοιχιών. Όσον αφορά το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος, στις 28 Φεβρουαρίου δηλαδή, αποκαλύπτεται πως από τις 22:12, από την στιγμή δηλαδή που έμεινε μόνος του ο 59χρονος σταθμάρχης μέχρι και τις 01:39π.μ όπου και είχε γίνει το δυστύχημα δεν καταγράφεται καμία κίνηση αφού όπως φαίνεται ο 59χρονος δεν χρησιμοποίησε καθόλου την κονσόλα.

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ ο 59χρονος σταθμάρχης τις περισσότερες μέρες του Φεβρουάριου εργαζόταν στο σταθμαρχείο της Καλαμπάκας. Έπειτα για δύο μέρες κάνει την μαθητεία του στο σταθμαρχείο της Λάρισας και για τις πέντε τελευταίες νύχτες του Φεβρουαρίου αναλαμβάνει να δουλέψει στη νυχτερινή βάρδια της Λάρισας όπου στις 28 Φεβρουαρίου γίνεται και το τραγικό δυστύχημα.



    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ