Οι συνδρομητές του Netflix στη Μεγάλη Βρετανία καλούνται να είναι προσεκτικοί απέναντι σε ύποπτα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μηνύματα που ισχυρίζονται ότι προέρχονται από την εταιρεία κολοσσό του streaming.
Συνδρομητές της πλατφόρμας αναφέρουν ότι τους έχουν προσεγγίσει ορισμένα άτομα που υποδύονται ότι είναι το Netflix και ζητάνε την καταβολή χρημάτων ή ισχυρίζονται ότι υπάρχουν προβλήματα στο λογαριασμό τους.
Σε ανακοίνωσή του το Netflix, προειδοποιεί τους συνδρομητές του ότι σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να ακολουθήσουν συνδέσμους που βρίσκονται σε ύποπτα μηνύματα.
Πρόσφατα στοιχεία που επικαλείται η Birmingham Live έδειξαν ότι τα θύματα των απατών έχασαν κατά μέσο όρο 2.000 ευρώ, ενώ περίπου οι μισοί δήλωσαν ότι ένιωσαν θυμό και κατηγορούσαν τον εαυτό τους.
Το Netflix στη Μεγάλη Βρετανία εξέδωσε μήνυμα προς τους εκατομμύρια πελάτες του: «Εάν λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ένα γραπτό μήνυμα (SMS) που σας ζητάει το email του λογαριασμού σας στο Netflix, το τηλέφωνο, τον κωδικό πρόσβασης ή τη μέθοδο πληρωμής, πιθανότατα δεν προέρχεται από το Netflix. Ποτέ δεν θα ζητήσουμε πληρωμή μέσω τρίτου προμηθευτή ή site».
«Εάν το κείμενο ή το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παραπέμπει σε μια διεύθυνση URL που δεν αναγνωρίζετε, μην την πατήσετε ή κάνετε κλικ σε αυτήν. Αν το κάνατε ήδη, μην εισάγετε καμία πληροφορία στον site που ανοίγει».
«Οι απατεώνες δεν μπορούν να πάρουν πληροφορίες από εσάς αν δεν τους τις δώσετε εσείς. Επομένως, μην κάνετε κλικ σε συνδέσμους στα μηνύματα και μην απαντάτε σε αυτά», γράφει η ανακοίνωση της γνωστής πλατφόρμας.