Σε κακή κατάσταση, με φθορές και σκουριασμένα κάγκελα, βρίσκεται μία γέφυρα στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, στην Αθήνα, στο παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού, στο ρεύμα προς Γλυφάδα, όπως ανέδειξε αυτοψία του ΣΚΑΪ.
Από την αυτοψία του τηλεοπτικού σταθμού στο σημείο, προέκυψε ότι οι κολόνες, στη βάση της γέφυρας, είναι σε κάκιστη κατάσταση, τα σίδερα έχουν σαπίσει, ενώ χαρακτηριστικά φυτά αναρριχώνται σε κολόνα, με κομμάτια της να ξεκολλάνε.
Τι λέει ειδικός για τη γέφυρα στη Βουλιαγμένης
Ο Κίμωνας Λογοθέτης Σύμβουλος Οδικής Ασφαλείας και καθηγητής κυκλοφοριακής αγωγής, αναφέρθηκε στη γέφυρα στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για την ασφάλεια των οδηγών και των πεζών.
«Δεν αποκαλύπτεται μόνο ο σκουριασμένος εξοπλισμός της γέφυρας. Αποκαλύπτεται και ένα τεράστιο πινγκ πονγκ ευθυνών αρμοδιοτήτων μεταξύ Περιφέρειας Αττικής και Δήμου Ελληνικού Αργυρούπολης» είπε αρχικά.
«Και το 2019 που είχαμε θέσει το θέμα στην αρμόδια διεύθυνση διαχείρισης μητροπολιτικών υποδομών της Περιφέρειας Αττικής, δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη για τη συγκεκριμένη γέφυρα, παρ’ όλο που η διεύθυνση διαχείρισης μητροπολιτικών υποδομών της Περιφέρειας Αττικής έχει φωτίσει τις γέφυρες, έχει τοποθετήσει αισθητήρες που μετράνε τις καταπονήσεις τις γέφυρας σε αρκετά σημεία των κεντρικών γεφυρών…για τη συγκεκριμένη όμως γέφυρα δεν παίρνει την ευθύνη και την αρμοδιότητα…» συμπλήρωσε για τη Βουλιαγμένης
«Γιατί μην ξεχνάμε ότι εκεί έγινε το δυστύχημα του Παντελή Παντελίδη το 2016. Έχουν περάσει 16 χρόνια και κανείς δεν παίρνει την ευθύνη..Αυτήν τη γέφυρα δεν την αγγίζει κανείς, είναι γκρίζα ζώνη. Το σίδερο που τρύπησε τον Παντελίδη είναι ακόμα στο σημείο. Γιατί αν πάει έστω ένας τεχνικός με τον τροχό να κόψει το σίδερο, σημαίνει ότι αν τον στείλει ο Δήμος ή η Περιφέρεια, έχει αναλάβει και την ευθύνη της γέφυρας».
Ο ίδιος σημείωσε ακόμη ότι «δεν έχουμε ένα ενιαίο ψηφιακό μητρώο γεφυρών. Αυτό ετοιμάζει τώρα το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Ξεκινάει τον Μάρτιο και θα έχει ολοκληρωθεί τον μέχρι τον Νοέμβριο…Όπως είναι το κτηματολόγιο, θα έχει όλες τις γέφυρες. Έχουμε πάνω 6.000 γέφυρες που ανήκουν σε δημόσιους, κρατικούς φορείς και άλλες 4.000 γέφυρες που ανήκουν στους παραχωρησιούχους των αυτοκινητόδρομων».