Νεκρός βρέθηκε την Τετάρτη (19/2) μέσα στο σπίτι του στην Πάτρα ένας 53χρονος.
Στο σπίτι της οδού Βύρωνος, όπου ο άνδρας έμενε μόνος του, μετέβησαν αστυνομικοί και ιατροδικαστής, προκειμένου να αποσαφηνιστούν τα αίτια του θανάτου του.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του tempo24.news στο σπίτι όπου διέμενε, δεν υπάρχουν ίχνη παραβίασης, ωστόσο η υπόθεση διερευνάται.

