Συναγερμός σήμανε στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι της Δευτέρας, καθώς ένας κρατούμενος φέρεται να κατανάλωσε ποσότητα χλωρίνης.
Μέχρι στιγμής, δεν έχουν γίνει γνωστές οι συνθήκες κάτω από τις οποίες ο κρατούμενος απέκτησε πρόσβαση στο προϊόν αλλά ούτε και το πώς κατάφερε να καταναλώσει το καθαριστικό.
Στο σημείο κλήθηκε το ΕΚΑΒ προκειμένου να τον παραλάβει και να τον μεταφέρει στο Νοσοκομείο Χανίων, σύμφωνα με το zarpanews.gr.

