Τις πληγές της μετρά η Βενεζουέλα μετά τους δύο φονικούς σεισμούς, ωστόσο μία συγκινητική στιγμή ήρθε στη δημοσιότητα, καθώς μία γυναίκα γέννησε το παιδί της μέσα στα ερείπια, έχοντας στο πλευρό της διασώστες που έσπευσαν να τη βοηθήσουν.
Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες πραγματοποιήθηκε ο τοκετός ήταν εξαιρετικά δύσκολες.
Όπως αναφέρεται, στο σημείο δεν υπήρχαν γιατροί, ηλεκτρικό ρεύμα ή ο απαραίτητος ιατρικός εξοπλισμός, με τους εθελοντές και τους διασώστες να καταφέρνουν να ξεγεννήσουν το μωρό χρησιμοποιώντας μόνο δέσμες φωτός από φακούς.
💔A woman in Venezuela gave birth in the ruins after an earthquake, without electricity or medical assistance
The delivery took place in a destroyed building. There were no doctors, no power, and no equipment nearby.
Volunteers helped and delivered the baby using flashlight… pic.twitter.com/BZQuE4ieIF
— NEXTA (@nexta_tv) June 26, 2026
Οι εικόνες και οι πληροφορίες από το περιστατικό προκάλεσαν έντονη συγκίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με χιλιάδες χρήστες από διάφορες χώρες να εκφράζουν τη συμπαράστασή τους προς τη μητέρα, το νεογέννητο παιδί και τους ανθρώπους που βοήθησαν στη γέννα.
Μέχρι στιγμής, οι πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της υγείας της μητέρας και του βρέφους παραμένουν περιορισμένες.

