15 C
Athens
12.8 C
Thessaloniki
Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2025
More

    ΑΑΔΕ: Ξεκίνησε η λειτουργία του my1521 – Νέα εποχή για πολίτες και επιχειρήσεις

    Ξεκίνησε η λειτουργία του my1521, του νέου Ολοκληρωμένου Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων που εγκαινιάζει μια πιο σύγχρονη, φιλική και αποτελεσματική εποχή επικοινωνίας πολιτών με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

    Το νέο σύστημα συνενώνει το τηλεφωνικό κέντρο με την ψηφιακή πλατφόρμα ερωτημάτων σε ένα ενιαίο δίκτυο.

    Η παρουσίαση του my1521 πραγματοποιήθηκε σε συνέντευξη Τύπου από τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, παρουσία του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Κωστή Χατζηδάκη, και του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκου Πιερρακάκη.

    ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει με το my1521;

    Το my1521 αποτελεί ένα πανκαναλικό σύστημα και το κεντρικό σημείο επικοινωνίας της ΑΑΔΕ. Προσφέρει εύκολη και άμεση εξυπηρέτηση σε πολίτες, επιχειρήσεις και υπαλλήλους της Αρχής, συγκεντρώνοντας όλες τις υπηρεσίες υποστήριξης σε μία πλατφόρμα. Ουσιαστικά ενοποιεί την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα my1521, προσφέροντας μια ενιαία και απρόσκοπτη εμπειρία.

    Με το νέο μοντέλο:

    • Μειώνεται ο χρόνος αναμονής και προσφέρεται άμεση και τεκμηριωμένη εξυπηρέτηση.

    • Οι φορολογούμενοι επιλύουν ζητήματα τηλεφωνικά ή ψηφιακά, χωρίς επίσκεψη σε υπηρεσίες.

    • Όλα τα αιτήματα παρακολουθούνται μέσω ενός ψηφιακού συστήματος διαχείρισης (ticketing), ώστε να διασφαλίζεται ολοκληρωμένη απάντηση.

    Ο Κωστής Χατζηδάκης σημείωσε ότι η εξυπηρέτηση του πολίτη αποτελεί υποχρέωση του κράτους, τονίζοντας πως το νέο 1521 θα αναβαθμίσει την επαφή των φορολογουμένων με την ΑΑΔΕ.

    Ο Κυριάκος Πιερρακάκης υπογράμμισε πως πρόκειται για ένα ακόμα σημαντικό βήμα στη διαρκή βελτίωση της δημόσιας διοίκησης, συνεχίζοντας τη στρατηγική του ψηφιακού μετασχηματισμού και της πολυκαναλικής εξυπηρέτησης.

    Από την πλευρά του, ο Γιώργος Πιτσιλής δήλωσε ότι το my1521 σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας γενιάς εξυπηρέτησης με σεβασμό, διαφάνεια και καλύτερη αξιοποίηση τεχνολογικών και ανθρώπινων πόρων.

    ΑΑΔΕ: Πώς λειτουργεί το my1521;

    Η λειτουργία του νέου Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) βασίζεται σε τρία επίπεδα υποστήριξης:

    1. Πρώτο επίπεδο: Εκπρόσωποι απαντούν σε απλά ερωτήματα και παρέχουν γενική πληροφόρηση.

    2. Δεύτερο επίπεδο: Εξειδικευμένα στελέχη χειρίζονται πιο σύνθετα θέματα που απαιτούν ειδικές γνώσεις.

    3. Τρίτο επίπεδο: Οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΑΑΔΕ εμπλέκονται για πολύπλοκες περιπτώσεις με τεχνικό ή κανονιστικό χαρακτήρα.

    Το τηλεφωνικό κέντρο 1521 λειτουργεί:

    • Έως τις 12/9, από 07:30 έως 17:00

    • Από 15/9 και εφεξής, από 07:00 έως 20:00

    Η ψηφιακή εξυπηρέτηση μέσω της πλατφόρμας webchannel.1521.aade.gr είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

    Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα: https://1521.aade.gr



    0 Σχόλια
    Oldest
    Newest
    Inline Feedbacks
    Δείτε όλα τα σχόλια

    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ