Αυτό που γίνεται τις τελευταίες ημέρες στα social media του πρωθυπουργού δεν έχει προηγούμενο, σύμφωνα με πληροφορίες της Καθημερινής. Η εφημερίδα κάνει λόγο για οργανωμένο σχέδιο «επίθεσης».
Ενώ μέχρι πρόσφατα κάθε ανάρτηση του Μητσοτάκη έφτανε περίπου τις 4.000-5.000 αντιδράσεις, εκ των οποίων οι περισσότερες θετικές, τις τελευταίες δέκα ημέρες οι αναρτήσεις ξεπερνούν τις 30.000 αντιδράσεις με τις πιο πολλές να είναι αρνητικές.
Ενδεικτικό του μεγέθους της διαδικτυακής στοχοποίησης είναι το γεγονός ότι υπήρχε ανάρτηση με 80.000 αντιδράσεις, εκ των οποίων 60.000 ήταν dislike. H οργανωμένη επίθεση έχει οδηγήσει το επιτελείο του να διακόψει προσώρας τις αναρτήσεις, καθώς οι λογαριασμοί του πρωθυπουργού δεν κινήθηκαν για δύο μέρες.