Σαν σήμερα στις 15 Ιουλίου 2000 ο επισμηναγός Γιάννης Μυλωνάς επιβιβάστηκε μαζί με τον ανθυποσμηναγό Γιάννη Καρασάββα σε Canadair της 355 Μοίρας Τακτικών Μεταφορών με προορισμό το Πήλιο.
Αποστολή τους να συνδράμουν στον περιορισμό του μεγάλου πύρινου μετώπου που κατέκαιγε παρθένο δάσος.
Οι δύο αξιωματικοί έμελλε να μην επιστρέψουν ποτέ στον αεροδιάδρομο της Ελευσίνας, αφού το αεροσκάφος τους συνετρίβη στο πεδίο κοντά στην Αργαλαστή.
Το δυστύχημα έγινε στις 6.50’.
Το αεροπλάνο επιχείρησε κατάσβεση στην θέση Λαύκος, αλλά όταν προσπάθησε να σηκωθεί έπεσε σε παρακείμενο λόφο.
Στην περιοχή επικρατούσε κακή ορατότητα, λόγω των καπνών.
Οι σοροί των πιλότων μεταφέρθηκαν στην αεροπορική βάση Αγχιάλου.
Εξετάζεται η πιθανότητα μετά την βύθιση να τους πρόδωσε ο κινητήρας.
Ο Γιάννης Μυλωνάς, είχε γεννηθεί στη Λαμία το 1959. Είχε εισέλθει στη Σχολή Ικάρων το 1980 και αποφοίτησε το Μάιο του 1984 με το βαθμό του ανθυποσμηναγού.
Άφησε πίσω του τη γυναίκα του και τρία ανήλικα παιδιά.
Μάλιστα ο δευτερότοκός του γιος ο Θανάσης, που ήταν 12 ετών τότε που συνέβη το τραγικό γεγονός, ακολούθησε τα βήματά του και εντάχθηκε στην οικογένειά των Ικάρων.
Είχε μιλήσει μάλιστα για τον πατέρα του και για τη δική του πορεία.
Ποιος ήταν ο Γιάννης Μυλωνάς
Γεννήθηκε στη Λαμία Φθιώτιδας το 1959.
Εισήλθε στη Σχολή Ικάρων το Σεπτέμβριο του 1980 (56η σειρά) και αποφοίτησε το Μάιο του 1984 με το βαθμό του ανθυποσμηναγού.
Υπηρέτησε στην 355 Μοίρα της 112 Πτέρυγας Μάχης (Ελευσίνα) ως χειριστής στα αεροσκάφη CL-215.
Ποιος ήταν ο Γιάννης Καρασάββας
Γεννήθηκε στο Βόλο το 1975.
Εισήλθε στη Σχολή Ικάρων το Σεπτέμβριο του 1993 (69η σειρά) και αποφοίτησε τον Ιούλιο του 1997 με το βαθμό του ανθυποσμηναγού.
Υπηρέτησε στην 362 Μοίρα της 120 Πτέρυγας Εκπαιδεύσεως Αέρος (Καλαμάτα) και στην 355 Μοίρα της 112 Πτέρυγας Μάχης (Ελευσίνα) ως χειριστής στα αεροσκάφη CL-215.
Πηγή: Lamiareport