Σοκάρουν οι αποκαλύψεις για το παρελθόν της 37χρονης μητέρας, η οποία σκότωσε το 6 μηνών μωρό της στην Ημαθία.
Όπως αναφέρει το ThessToday, η 37χρονη ήταν μαθήτρια στην τραγική τάξη του 2003, οπότε 21 παιδιά έχασαν τη ζωή τους σε δυστύχημα, στην Κοιλάδα των Τεμπών.
Η 37χρονη μητέρα σύμφωνα με πληροφορίες του ThessToday.gr φοιτούσε στην ίδια τάξη με τους μαθητές που σκοτώθηκαν πριν από 21 χρόνια, σκορπώντας θλίψη στο Μακροχώρι. Η ίδια δεν είχε πάει στην εκδρομή, ωστόσο έγκυρες πηγές εξηγούν ότι έκτοτε απέκτησε σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα, γνωρίζοντας ότι 21 συμμαθητές της έφυγαν από τη ζωή με ένα τόσο αποτρόπαιο τρόπο.
Άλλωστε, δεν είναι το μοναδικό παιδί που απέκτησε μετατραυματικό στρες μετά την τραγωδία του 2003. Στις 3 Ιουλίου 2022, έβαλε τέλος στη ζωή του ο 35χρονος Ανέστης Αντωνόπουλος, ο οποίος ήταν συμμαθητής των παιδιών. Είχε τραυματιστεί σοβαρά στο δυστύχημα και είχε νοσηλευτεί για αρκετές μέρες στην εντατική. Ο θάνατός του, έγινε γνωστός μία μέρα μετά, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από συμμαθήτρια των παιδιών, στη διαδικτυακή ομάδα «Ένα group για τα 21 αγγελούδια (13-4-2003)», η οποία είναι αφιερωμένη στα 21 αδικοχαμένα παιδιά.
Το δυστύχημα στα Τέμπη που σταμάτησε το χρόνο και συγκλόνισε το πανελλήνιο
Ήταν στις 13 Απριλίου του 2003, λεωφορείο που μετέφερε 49 μαθητές της Α’ τάξης του Γενικού Λυκείου Μακροχωρίου Ημαθίας, κινούνταν με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη. Στο ύψος των Τεμπών, το λεωφορείο συγκρούστηκε με φορτηγό, το οποίο έχασε τον έλεγχο και πέρασε στο αντίθετο ρεύμα.
Το φορτηγό μετέφερε φύλλα νοβοπάν, τα οποία απελευθερώθηκαν από τη σύγκρουση και μπήκαν μέσα στο λεωφορείο. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης, αλλά και της μετακίνησης του φορτίου του φορτηγού, ήταν να χάσουν τη ζωή τους 21 μαθητές και επιπλέον να τραυματιστούν σοβαρά 9 και άλλοι 26 ελαφριά.
Ως βασικές αιτίες του δυστυχήματος έχουν καταγραφεί η κούραση του οδηγού, ο οποίος οδηγούσε περισσότερες από τις επιτρεπόμενες ώρες, η φθορά των ελαστικών του φορτηγού, η λανθασμένη πρόσδεση του φορτίου, το οποίο, σύμφωνα με το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων ήταν πέντε τόνους άνω του επιτρεπόμενου και τέλος η παλαιότητα του λεωφορείου που μετέφερε τους μαθητές, το οποίο έπρεπε να είχε αποσυρθεί από την κυκλοφορία. Ενδεχομένως τα δύο οχήματα κινούνταν με ταχύτητα άνω της επιτρεπόμενης, καθώς είχαν αφαιρέσει τον περιορισμό ταχύτητας από τους ταχογράφους τους.
Η δίκη ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2005 με συνήγορο υπεράσπισης τον κ. Αλέξη Κούγια και πρακτικά ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2010 στον Άρειο Πάγο. Οι έξι καταδικασθέντες με απόφαση του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Λάρισας, είχαν υποβάλει αίτηση αναίρεσης στον Άρειο Πάγο, η οποία τελικά απορρίφθηκε. Τα αποτελέσματα της δικαστικής διαδικασίας ήταν η αθώωση του οδηγού του λεωφορείο, καταδίκη του οδηγού της νταλίκας Δημήτρη Ντόλα σε κάθειρξη 15 ετών, καταδίκη των συνιδιοκτητών της νταλίκας Φ. Καβελίδη και Αν. Καμέα σε κάθειρξη 14 ετών και 11 ετών αντίστοιχα, καταδίκη του γενικού διευθυντή της εταιρείας «Ακρίτας Α.Ε.», Δημήτρη Χαμπούρη, σε τετραετή φυλάκιση, καταδίκη του διευθυντή του εργοστασίου «Νοβοπάν», Πολ. Δαρδαμπούνη σε τετραετή φυλάκιση και καταδίκη του προϊσταμένου βάρδιας του εργοστασίου Μ. Αλεξάκη σε φυλάκιση 3 ετών.
Επιπλέον, η αστική αποζημίωση ορίστηκε από το πρωτοδικείο στο ποσό περίπου των 10 εκατομμυρίων ευρώ τον Ιούνιο του 2005, η οποία μειώθηκε στα 8,5 εκατομμύρια ευρώ, όταν η υπόθεση έκλεισε στον Άρειο Πάγο.