17.8 C
Athens
9.6 C
Thessaloniki
Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024
More

    Ταλαιπωρία για επιβάτες τρένου που έφυγε από Θεσσαλονίκη για Αθήνα – Έμεινε λόγω βλάβης πάνω από μία ώρα στη Θήβα (εικόνες)

    Ταλαιπωρία για τους επιβάτες επιβατικής αμαξοστοιχίας που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα.

    Σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε στο thestival.gr επιβάτης του τρένου, η αμαξοστοιχία που ξεκίνησε στις 7 το πρωί από Θεσσαλονίκη με προορισμό την Αθήνα παρέμενε για περισσότερο από μία ώρα ακινητοποιημένη στη Θήβα. Σύμφωνα με τον ίδιο, η αμαξοστοιχία θα έπρεπε να είχε φτάσει στην Αθήνα στις 11:58, όμως κάτι τέτοιο δεν συνέβη ποτέ.

    Μάλιστα όπως λέει το τρένο παρέμεινε για πάνω από μια ώρα ακινητοποιημένο στη Θήβα λόγω βλάβης.


    Όπως περιέγραψε, στις 13:15 μηχανή ντίζελ τράβηξε την ακινητοποιημένη αμαξοστοιχία στον σταθμό της Οινόης, όπου οι επιβάτες άλλαξαν τρένο προκειμένου να συνεχίσουν το ταξίδι τους.

    thiba2


    Σύμφωνα με τον επιβάτη του τρένου και όσα καταγγέλλει, η άφιξη των επιβατών στην Αθήνα έγινε με καθυστέρηση 2 ωρών και 45 λεπτών.

    Όπως καταγγέλλει τους επιβίβασαν στον Προαστιακό της Αθήνας, με αποτέλεσμα να ταξιδεύουν όρθιοι.

    thiba3

    Τι λέει η Hellenic Train

    Ανακοίνωση εξέδωσε η Hellenic Train για την ακινητοποίηση αμαξοστοιχίας, που εκτελούσε το δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα σήμερα το πρωί στη Θήβα.

    Σύμφωνα με την εταιρεία, το τρένο ακινητοποιήθηκε καθώς παρουσιάστηκε πρόβλημα ηλεκτροδότησης. «Για την αποκατάσταση της κυκλοφορίας, επιστρατεύτηκε εφεδρική diesel μηχανή, η οποία ανέλαβε τη ρυμούλκηση της αμαξοστοιχίας μέχρι τον σταθμό της Οινόης. Στη συνέχεια, οι επιβάτες μετεπιβιβάστηκαν σε συρμό του Προαστιακού για να συνεχίσουν το ταξίδι τους προς την Αθήνα, σύμφωνα με τις προβλέψεις του κανονισμού», σημειώνεται στην ανακοίνωση.

    Η Hellenic Train ενημερώνει επίσης ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 50% της αξίας του εισιτηρίου τους.

    Αναλυτικά η ανακοίνωση της Hellenic Train:

    «Η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι σήμερα το πρωί η αμαξοστοιχία IC 51, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, προχώρησε σε αναγκαστική διακοπή κυκλοφορίας στην Θήβα λόγω προβλήματος ηλεκτροδότησης.

    Η εταιρεία έλαβε άμεσα μέτρα για την επίλυση του προβλήματος, δίνοντας προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των επιβατών. Το προσωπικό της αμαξοστοιχίας πραγματοποίησε συχνές ανακοινώσεις και παρείχε συνεχείς δια ζώσης ενημερώσεις για τα επόμενα βήματα, ενώ προσφέρθηκαν νερά και σνακ στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της αναμονής.

    Για την αποκατάσταση της κυκλοφορίας, επιστρατεύτηκε εφεδρική diesel μηχανή, η οποία ανέλαβε τη ρυμούλκηση της αμαξοστοιχίας μέχρι τον σταθμό της Οινόης. Στη συνέχεια, οι επιβάτες μετεπιβιβάστηκαν σε συρμό του Προαστιακού για να συνεχίσουν το ταξίδι τους προς την Αθήνα, σύμφωνα με τις προβλέψεις του κανονισμού.

    Σημειώνεται ότι αύριο Παρασκευή το ζεύγος δρομολογίων IC 51 – IC 54 που είναι προγραμματισμένο να εκτελεστεί στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη με ETR θα πραγματοποιηθεί με επιβατάμαξες.

    Αποζημιώσεις

    Η Hellenic Train ενημερώνει επίσης ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 50% της αξίας του εισιτηρίου τους με τους παρακάτω τρόπους:

    •             Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά,  αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.

    •             Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:

    o             είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.

    o             είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.

    Η Hellenic Train μερίμνησε ώστε να καταβληθεί απευθείας η αποζημίωση που αναλογούσε σε όσους επιβάτες απευθύνθηκαν στα εκδοτήρια του Σταθμού Λαρίσης, κατά την άφιξή τους στην Αθήνα.

    Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

    Η Hellenic Train ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση και συνεργασία του».



    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ