Μια αλυσίδα, βλαβών, ελλείψεων και παραλείψεων βρίσκεται πίσω από τη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο.
Οι μαρτυρίες των πρωταγωνιστών, των ανθρώπων του ΟΣΕ, αλλά και τα έγγραφα που δημοσιοποιούνται, δείχνουν την ανησυχία που εξέφραζαν από καιρό οι εργαζόμενοι για τα προβλήματα στα συστήματα και τη σηματοδότηση. Κλήση σε απολογία αναμένεται να λάβουν από αύριο Δευτέρα οι δύο απογευματινοί σταθμάρχες και ο επιθεωρητής που ήταν υπεύθυνος για την έκδοση των βαρδιών, σε βάρος των οποίων έχουν ασκηθεί διώξεις.
Την ίδια ώρα, πολύ μεγάλος όγκος στοιχείων και δεδομένων βρίσκεται σε ό,τι έχει απομείνει από τα δύο τρένα τα οποία φυλάσσονται στο αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στη θέση Κουλούρι έξω από τη Λάρισα. Χθες Σάββατο τοποθετήθηκαν φώτα που θα βοηθήσουν τους ειδικούς πραγματογνώμονες να ξεκινήσουν και να συνεχίσουν για εβδομάδες την έρευνά τους.
Όπως αναφέρει η ρεπόρτερ της ΕΡΤ Χαρά Γιαννοπούλου, έχουν κατατεθεί κάποια πρώτα συμπεράσματα ωστόσο η έρευνα αναμένεται μεγάλη. Εκτός από τα πρωτογενή στοιχεία που μελετώνται (η λειτουργία των σταθμών, οι απομαγνητοφωνήσεις κτλ.) υπάρχουν τα βαγόνια, οι μηχανές – ό,τι έχει απομείνει από αυτές – καθώς και οι πλατφόρμες που μετέφεραν το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας.