Ο κατηγορούμενος επιθεωρητής του ΟΣΕ και προϊστάμενος των σταθμαρχών έδωσε στις Αρχές τρεις συνολικά καταθέσεις από τις οποίες προκύπτουν νέα στοιχεία για την τραγωδία στα Τέμπη.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, δύο καταθέσεις στην Αστυνομία δόθηκαν την πρώτη κιόλας ημέρα.
Η πρώτη κατάθεση δόθηκε τέσσερις ώρες μετά τη σύγκρουση στα Τέμπη και η συμπληρωματική μετά τις εννιά το βράδυ της 1ης Μαρτίου. Σε καμία όμως, δεν ανέφερε ότι οι δύο απογευματινοί σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα.
Εκείνες τις πρώτες ώρες, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ έριξε ευθύνες στον μοιραίο σταθμάρχη αλλά και στον μηχανοδηγό και επέμεινε πολύ στο γεγονός ότι δεν δόθηκε το υπόδειγμα 1001. Ουσιαστικά, είπε ότι ο σταθμάρχης παραβίασε κανονισμό στην επικοινωνία του με τον μηχανοδηγό.
«Απαγορεύεται ρητώς η προφορική συνεννόηση μεταξύ τους. Μόνο σε περιπτώσεις που δυσχεραίνουν να επιδοθεί υπόδειγμα, κρίνεται απαραίτητο αν δεν επιδοθεί υπόδειγμα να γίνει συνεννόηση προφορικώς μέσω ραδιοτηλεφώνου μεταξύ του σταθμάρχη και του μηχανοδηγού. Όμως, ο μηχανοδηγός οφείλει να επαναλάβει όλα αυτά που του ανέφερε ο σταθμάρχης και τον αριθμό τηλεγραφήματος που του επιδόθηκε», ανέφερε ο επιθεωρητής του ΟΣΕ.
Στο μπάχαλο εκείνης της βάρδιας αναφέρεται για πρώτη φορά όταν καταθέτει αυτοβούλως στην ανακρίτρια στις 3 Μαρτίου.
«Μετά το συμβάν ενημερώθηκα από τον σταθμάρχη Β.Σ. ότι από την έναρξη της βάρδιας του, ώρα 22:00 ήταν μόνος του, διότι ούτε ο Κ.Π. ούτε ο Π.Χ. βρίσκονταν στο γραφείο του σταθμάρχη», ισχυρίζεται ότι του μεταφέρθηκε από τον προφυλακισμένο σταθμάρχη.
Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει σαφής εικόνα για την ώρα που αποχώρησαν οι δυο απογευματινοί σταθμάρχες.
Άλλα λέει ο επιθεωρητής, άλλα ο προφυλακισμένος σταθμάρχης και άλλα το βιβλίο παράδοσης-παραλαβής στο οποίο έχει γίνει και η διόρθωση με το μπλάνκο.
Ο εφέτης ανακριτής θα τα ξεδιαλύνει όλα όχι μόνο από τις απολογίες των δυο απογευματινών σταθμαρχών αλλά και από την κάμερα που υπάρχει και κατέγραψε τις ώρες.