Τη στιγμή που ο εφέτης ανακριτής έχει λάβει τη δικογραφία για το σιδηροδρομικό δυστύχημα με 57 νεκρούς στα Τέμπη, νέες αποκαλύψεις για τα όσα συνέβαιναν στο σταθμαρχείο Λάρισας έρχονται στο «φως» της δημοσιότητας.
Για τη σιδηροδρομική τραγωδία ήδη έχει προφυλακιστεί ο 59χρονος σταθμάρχης Λάρισας, ενώ κλήση για απολογία αναμένεται να πάρουν ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που έβγαλε τις βάρδιες τη μοιραία βραδιά και οι δύο σταθμάρχες που φέρονται να αποχώρησαν νωρίτερα από το πόστο τους.
Υπηρεσιακά η έρευνα αναμένεται να ανέβει πιο ψηλά ενώ η Αρχή για το Ξέπλυμα αναμένεται να εξετάσει τις συμβάσεις του ΟΣΕ τα τελευταία 15 χρόνια. Την ίδια στιγμή, εργαζόμενη στην καθαριότητα περιέγραψε τις συνθήκες που επικρατούσαν μέσα στον κομβικό για το σιδηροδρομικό δίκτυο σταθμό της Λάρισας, καθώς επίσης και μέσα στα Intercity 62 και 63.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ η καθαρίστρια που εργαζόταν για δύο χρόνια στο Intercity 62 περιέγραψε για τον σταθμό της Λάρισας «πανηγυρτζίδικες καταστάσεις. Έσβηναν τα φώτα, το κάνανε στιλ μπαράκι, μουσική, με τσιγάρα, με, με… Γίνονταν πολλά πράγματα. Εκείνη τη νύχτα δεν ήμουν εγώ και δεν ξέρω τι μπορεί να συνέβη και δεν μπορώ να πάρω λόγο. Σβήναν τα φώτα, είχαν μουσική και ήταν στην καρακοσμάρα τους. Δεν το έκαναν όλοι οι σταθμάρχες αλλά συνέβαινε».
Η καθαρίστρια υποστήριξε ότι υπήρχαν πολλές ζημιές στο Intercity 62, όπως για παράδειγμα το κουμπί της πόρτας που πολλές φορές δεν λειτουργούσε και τόνισε ότι ο πίνακας ελέγχου υπολειτουργούσε. Η συγκεκριμένη καθαρίστρια ταξίδευε από τη Θεσσαλονίκη προς τη Λάρισα με την αμαξοστοιχία Intercity 62 και επέστρεφε με την Intercity 63.