Ισραήλ: Τρεις Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν από τις ισραηλινές δυνάμεις στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη, σύμφωνα με το παλαιστινιακό υπουργείο Υγείας

Τρεις Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν από δυνάμεις του Ισραήλ στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη στη διάρκεια της νύχτας, ανακοίνωσε σήμερα το πρωί το παλαιστινιακό υπουργείο Υγείας.



ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

0 Σχόλια
Oldest
Newest
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ