10.5 C
Athens
8.6 C
Thessaloniki
Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
More

    Προκαλεί ο Ερντογάν: «Μητσοτάκη έχε υπόψη σου ότι θα έρθουν οι τρελοί Τούρκοι»

    Στο ίδιο μοτίβο των προκλήσεων κινήθηκε για ακόμη μία φορά ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ο οποίος, μιλώντας στα εγκαίνια εκπαιδευτικού ιδρύματος, απείλησε για ακόμη μία φορά τη χώρα μας, ενώ δεν έλειψαν και οι προσωπικές του αναφορές στον ίδιο τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη.

    Ειδικότερα, ανέφερε ότι: «Κοίτα, Μητσοτάκη, μιλάς από δω κι από κει. Έχε υπόψη σου ότι οι Τρελοί Τούρκοι θα έρθουν αν επιχειρήσεις να κάνεις λάθος». Αναφορές δεν έλειψε να κάνει και για τον πύραυλο Tayfun ,εξαπολύοντας απειλές κατά της χώρας μας: «Στην Ελλάδα λένε ‘η Τουρκία έφτιαξε έναν πύραυλο που τον αποκαλεί Tayfun. Τι θα γίνει αν χτυπήσει με αυτόν την Αθήνα;’. Εμείς δεν έχουμε πρόβλημα, εσείς πρέπει να είστε έξυπνοι».

    Δεν παρέλειψε δε να αναφερθεί ξανά στο παράλογο αίτημα για αποστρατιωτικοποίηση των νησιών επισημαίνοντας πως «όσο εσύ τα εξοπλίζεις (σ.σ. εννοεί την Ελλάδα) εμείς θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια;».


    Εξαλλος με τον Economist – «Φτηνή προπαγάνδα και παραπληροφόρηση»

    Στον τρόπο με τον οποίο ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, κυβερνάει τη χώρα του ασχολείται στην εβδομαδιαία έκθεσή του το βρετανικό περιοδικό «The Economist», αναφέροντας ότι η Τουρκία βρίσκεται στο χείλος της καταστροφής, καθώς η συμπεριφορά του κ. Ερντογάν, όσο πλησιάζουν οι εκλογές, θα μπορούσε να ωθήσει, όπως αναφέρει και το περιοδικό, «αυτό που είναι σήμερα μία βαθιά ελαττωματική δημοκρατία στη χώρα, πέρα από τα όρια, σε μία πλήρη δικτατορία».

    Ο Φαχρετίν Αλτούν, διευθυντής επικοινωνίας του γραφείου Ερντογάν, αναφέρει για τον Economist πως «ανακυκλώνει την πνευματικά τεμπέλικη, βαρετή και σκόπιμα λανθασμένη απεικόνιση της Τουρκίας. Φαίνεται ότι αισθάνονται υποχρεωμένοι να ανακοινώσουν το τέλος της τουρκικής δημοκρατίας μέσα από κλισέ, παραπληροφόρηση και κραυγαλέα προπαγάνδα» και συμπληρώνει: «Οι εξωφρενικοί τίτλοι και οι προκλητικές εικόνες μπορεί να τους βοηθήσουν να πουλήσουν το λεγόμενο περιοδικό τους, γι’ αυτό τους συγχαίρουμε για τις έξυπνες τεχνικές μάρκετινγκ! Αλλά πρέπει να υπενθυμίσουμε στο κοινό ότι πρόκειται για δημοσιογραφία εντυπώσεων που βασίζεται σε φτηνή προπαγάνδα και παραπληροφόρηση».




    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ