19.8 C
Athens
19.3 C
Thessaloniki
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
More

    Παράνομα και επικίνδυνα μπότοξ στην Πάτρα καταγγέλουν γιατροί – Γίνονται σε σπίτια από «αισθητικούς»

    Γιατροί καταγγέλουν ότι «νυχούδες» και ιδιοκτήτριες χώρων αισθητικής αλλά και καλλυντικών κάνουν μπότοξ στην Πάτρα και κάποιες πελάτισσές τους βγαίνουν με «πεσμένα» ή «αλλοιωμένα» χείλη.

    Δερματολόγοι της Πάτρας ξεσπούν, ενώ και ο Ιατρικός Σύλλογος Πατρών έχει παρέμβει. Με δύο «ντοκουμέντα», σήμερα, η «Πελοπόννησος» επιβεβαιώνει τις καταγγελίες:

    Στην πρώτη φωτογραφία αποτυπώνεται διάλογος ιδιοκτήτριας μαγαζιού με καλλυντικά, η οποία μιλά με πελάτισσά της και της προτείνει να κάνει μπότοξ σε συγκεκριμένο χώρο και μάλιστα με έκπτωση. Στα 180 ευρώ, δηλαδή περίπου 70 με 120 ευρώ λιγότερα από το κόστος σε ιατρό – δερματολόγο.


    aisthitika kentra1 1

    «Σε διαμερίσματα airbnb, καταστήματα, χώρους πίσω από κέντρα αισθητικής κι όπου μπορείτε να φανταστείτε, γίνεται η ‘‘δουλειά’’! Κι αν τελικά το μπότοξ αποτύχει, έρχονται σε μας για να κάνουν διόρθωση. Αν όμως έχουν νεκρώσει τα κύτταρα, τότε απαιτείται μεγάλη προσπάθεια και αρκετός χρόνος» δηλώνει στην «Π» ο γνωστός δερματολόγος Γιώργος Δαράβαλης.


    Στη δεύτερη φωτογραφία φαίνεται ξεκάθαρα «διαφήμιση» για παρεμβαστική δερματολογική ιατρική πράξη σε ιδιωτικό χώρο, από αγνώστου ταυτότητας «αισθητικό». Μέχρι Ρωσίδες και Βουλγάρες φθάνουν στην Πάτρα και υπόσχονται «ριζικές αλλαγές» σε χείλη ή πρόσωπο σε κοπέλες έναντι ποσού 180 ευρώ. Πρόκειται φυσικά για «πρακτικές» και όχι για ιατρούς.

    aisthitika kentra2 1

    Και στην Πάτρα λοιπόν προωθούνται θεραπείες-«μαϊμού» από ινστιτούτα ομορφιάς, κομμωτήρια, κέντρα νυχιών μέχρι και καταστήματα καλλυντικών σε διάφορες συνοικίες, διαμορφώνοντας συνθήκες αναρχίας, αυθαιρεσίας και κερδοσκοπίας!

    Ο δερματολόγος Γιώργος Δαράβαλης τονίζει «την ανάγκη για βελτίωση αισθητικών προβλημάτων, που οδηγεί ανθρώπους σε αναζήτηση λύσεων της Αισθητικής Δερματολογίας και που δεν μπορεί – σε καμία περίπτωση – να δίνει έναυσμα για ευτελή ανταγωνισμό με διαφήμιση, προσφορές και οικονομικά «πακέτα», που έχουν επιπτώσεις στην ποιότητα και αξιοπιστία των παρεχόμενων υπηρεσιών»!

    Όμως, παρά τις παρεμβάσεις, ινστιτούτα αισθητικής κ.ά. υπόσχονται θεραπείες σε αδιανόητα χαμηλές τιμές, αλιεύοντας ανυποψίαστους πελάτες.

    Όπως δηλώνει ο κ. Δαράβαλης, δεν διστάζουν να χρησιμοποιήσουν -εν άγνοια τους και ψευδώς- το όνομα κάποιου γιατρού – για να πείσουν ως προς την υποτιθέμενη αξιοπιστία τους. Και φυσικά τα ενέσιμα υλικά που χρησιμοποιούν συνήθως είναι κινέζικα, αμφιβόλου ποιότητας.

    «Οι γυναίκες θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικές και να μην την ‘‘πατάνε’’, και να προχωρούν σε αναζήτηση πιστοποιημένων γιατρών, προτού εγκρίνουν την εκάστοτε θεραπεία» καταλήγει ο Δαράβαλης.



    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ