25.2 C
Athens
23.9 C
Thessaloniki
Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024
More

    «Τουλάχιστον αδιανόητο να αποσπαστούν συνάδελφοι από την Δ.Α.Κ.Α.Θ. σε όποια άλλη υπηρεσία»


    Οι περισσότερες υπηρεσίες της Θεσσαλονίκης σε απόγνωση. Οι περισσότεροι Συνάδελφοι της Θεσσαλονίκης σε απόγνωση. Τεράστιο πρόβλημα αναμένεται να αντιμετωπίσει η Δ.Α.Κ.Α.Θ. από 10/11/2024.

    Και πριν προλάβει να τελειώσει καλά καλά η πρακτική των δοκίμων που ενισχύουν την τροχαία και κατ επέκταση το fly over και αποσπάστηκαν από την Δ.Α.Κ.Α.Θ. εν μέσω θερινής περιόδου, μαθαίνουμε ότι θα αποσπαστούν και πάλι 17 Συνάδελφοι!

    Χωρίς να θέλω να κουράσω με αριθμούς παραθέτω τα ακόλουθα:

    • 1ον: Το Τ.Α. της Δ.Α.Κ.Α.Θ. ήταν η πρώτη υπηρεσία σε συλλήψεις σε όλη την Ελλάδα το 2018 και το 2019..!
    • 2ον: Με την έλευση της Fraport, ο αερολιμένας Θεσσαλονίκης υπέρ διπλασίασε της εγκαταστάσεις του κατά 34.000 τ.μ. και συγκεκριμένα από τα 25.285 τ.μ. στα 59.285 τ.μ., με αποτέλεσμα να υπέρ διπλασιαστεί/ ουν, ο ελεγχόμενος χώρος που επιβαρύνει το Α.Τ./Δ.Α.Κ.Α.Θ., οι τροχονομικές παραβάσεις ( και αναλυτικά 1365 παραβάσεις σε διάστημα 5 μηνών και ειδικότερα 560 παραβάσεις σε τουριστικά λεωφορεία…134 παραβάσεις σε ΤΑΞΙ, 11 παραβάσεις σε οχήματα εκμίσθωσης, 601 παραβάσεις για ΚΤΕΟ και 59 παραβάσεις για Ασφαλιστήρια συμβόλαια) και η κίνηση που επιβαρύνει την Τροχαία της Δ.Α.Κ.Α.Θ. και φυσικά ο διαβατηριακός έλεγχος και οι πτήσεις Intra Schengen και πολλά ακόμα πού επιβαρύνουν το Τ.Α./ Δ.Α.Κ.Α.Θ., και όλα αυτά με μία αμελητέα αύξηση των οργανικών θέσεων.
    • 3ον: Η επιβατική κίνηση και ο αριθμός πτήσεων αυξάνεται κάθε χρόνο και περισσότερο και συγκεκριμένα:
    • Το έτος 2020…2.317.336 επιβάτες και 24.966 πτήσεις.
    • Το έτος 2021…3.449.658 επιβάτες και 37.224 πτήσεις.
    • Το έτος 2022…5.923.175 επιβάτες και 49.019 πτήσεις.
    • Το έτος 2023…7.029.957 επιβάτες και 54.658 πτήσεις.

    Και το έτος 2024 η επιβατική κίνηση αναμένεται να φτάσει τα 7.300.000 επιβάτες και 61.000 πτήσεις!

    • 4ον: Και όλα αυτά εν μέσω 2 πολύ επικίνδυνων πολέμων, οι οποίοι μπορεί να μην φέρνουν τουρίστες από αυτά τα κράτη, σίγουρα όμως φέρνουν τον κίνδυνο της τρομοκρατίας πιο κοντά από ποτέ, μετανάστες (είτε νόμιμους είτε παράνομους) και μαζί με αυτούς και πολλούς κινδύνους για τη χώρα μας, έχοντας ως αποτέλεσμα την ανάγκη για περισσότερους και ενδελεχότερους ελέγχους από τους Συναδέλφους των σημείων εισόδου και εξόδου της χώρας μας!
    • 5ον: Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, στις 10/11/2024 κάνει πρεμιέρα το πολυπόθητο “entry – exit” σύστημα ελέγχου όλων των επιβατών όλων των κρατών της extra, βάση του οποίου οι Αστυνομικοί θα είναι επιφορτισμένοι με τη δημιουργία προσωπικού φακέλου του κάθε ταξιδιώτη, στον οποίο φάκελο θα καταχωρούνται τα πλήρη στοιχεία, τα ταξιδιωτικά έγγραφα, τα αποτυπώματα και οι φωτογραφίες, καθώς και πολλά άλλα, κάνοντας απίστευτα χρονοβόρα την διαδικασία του ελέγχου.

    Και ενώ ταυτόχρονα εστάλη κατεπείγον έγγραφο από την Αρχή Προστασίας Συνόρων, το οποίο αναφέρει ότι οι υπηρεσίες που θα επωμιστούν το νέο σύστημα “entry – exit” πρέπει Άμεσα να ενισχυθούν στο έπακρο και μάλιστα με εξειδικευμένο προσωπικό,  έρχεται ένα σήμα το οποίο ζητάει και πάλι την απόσπαση 17 Συναδέλφων από την Δ.Α.Κ.Α.Θ., όσων μάλιστα είχαν αποσπαστεί και προ θερινής περιόδου και παρότι η τροχαία και κατ επέκταση το fly over ενισχύθηκε με την Μετάθεση άνω των 100  Συναδέλφων και αναλυτικά


    • Περί των αριθμό των 30 Συναδέλφων από τις έκτακτες μεταθέσεις του 2023…
    • Περί των αριθμό των 70 Συναδέλφων από τις υπηρεσίες Αρχηγείου…
    • Περί των αριθμό των 20 Συναδέλφων από την ΔΔΑΣ – Συνυπηρετήσεις…
    • Περί των αριθμό των 15 Συναδέλφων από τις τακτικές μεταθέσεις…
    •  Και αναμένοντας έναν μεγάλο αριθμό Μεταθέσεων από τις έκτακτες μεταθέσεις του 2024 εντός ολίγων ημερών..

    Συνυπολογίζοντας όλα τα ανωτέρω και πολλά άλλα ακόμα που δεν θα παραθέσω καθότι είναι δυσνόητα για τους Συναδέλφους μας που δεν έχουν εμπειρία από υπηρεσίες που επωμίζονται τον έλεγχο εισόδου και εξόδου στη και από τη χώρα μας…

    είναι τουλάχιστον ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να αποσπαστούν Συνάδελφοι από την Δ.Α.Κ.Α.Θ. σε όποια άλλη υπηρεσία… όταν μάλιστα η Δ.Α.Κ.Α.Θ. πρέπει Άμεσα να ενισχυθεί..!!!


    ΠΕΛΛΑΣ Νικόλαος 

    Αντιπρόσωπος της Ε.Α.Υ.Θ. στην ΠΟΑΣΥ



    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ