Συναγερμός στην Πάτρα: Ασθενής το έσκασε από το νοσοκομείο και τον αναζητά η ΕΛ.ΑΣ

Συναγερμός έχει σημάνει μετά την εξαφάνιση ασθενούς από το νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας στην Πάτρα.

Σύμφωνα με το tempo24.news, πρόκειται για 46χρονο αλλοδαπό που έφυγε από το νοσηλευτικό ίδρυμα.

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες της αστυνομίας για τον εντοπισμό του.



ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

0 Σχόλια
Oldest
Newest
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ