Συναγερμός σήμανε στις Αρχές στην Εύβοια, όταν ένας άνδρας ταμπουρώθηκε στο σπίτι του, στο Ασμίνιο του Δήμου Ιστιαίας–Αιδηψού.
Σύμφωνα με πληροφορίες του eviaonline, το περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης 23 Ιουνίου.
Ο 45χρονος που είχε αποφυλακιστεί πρόσφατα, είχε ταμπουρωθεί στο σπίτι του και αρνούνταν να βγει, παρά τις εκκλήσεις των αστυνομικών και των πυροσβεστών.
Ο άνδρας έβαλε φωτιά στον χώρο της οικίας του, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες είχε αυτοτραυματιστεί και απειλούσε.
Στο σημείο βρέθηκαν ισχυρές δυνάμεις της Ελληνικής Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής, οι οποίες κατάφεραν να θέσουν υπό έλεγχο τη φωτιά.
Ο 45χρονος τελικά συνελήφθη και οδηγείται στο Αστυνομικό Τμήμα, όπου θα ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες, ενώ οι αρχές διερευνούν όλες τις συνθήκες της υπόθεσης.

