Ασπρόπυργος: Ενέδρα σε τρεις ομάδες της ΟΠΚΕ – Ρομά τους έριχναν επί μία ώρα με καραμπίνες

Στα Διυλιστήρια στον Ασπρόπυργο στην περιφερειακή Αιγάλεω έστησαν ενέδρα σε τρεις ομάδες ΟΠΚΕ.

Ρομά τους έριχναν επι μία ώρα με καραμπίνες απο το ύψωμα.

Μετέβει ΕΚΑΜ και ελικόπτερο για τον απεγκλωβισμο των συναδέλφων.



ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

0 Σχόλια
Oldest
Newest
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ