13 C
Athens
9.2 C
Thessaloniki
Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2024
More

    Blue Horizon: Προθεσμία για την Κυριακή έλαβαν οι 3 κατηγορούμενοι για την ανθρωποκτονία σε βάρος του 36χρονου Αντώνη

    Νέα προθεσμία για αύριο (10/9), Κυριακή ζήτησαν και έλαβαν πριν από λίγο από τον αρμόδιο ανακριτή Πειραιά οι τρεις από τους τέσσερις κατηγορούμενους για τη δολοφονία του Αντώνη Καρυώτη στο λιμάνι του Πειραιά στο πλοίο Blue Horizon.

    Να σημειωθεί ότι ο τέταρτος κατηγορούμενος της υπόθεσης, ο οποίος παραμένει νοσηλευόμενος πιθανότατα να απολογηθεί εντός του νοσοκομείου, εκτός κι αν μέχρι αύριο έχει λάβει εξιτήριο.

    Και οι τέσσερις κατηγορούμενοι της υπόθεσης μέχρι τις απολογίες τους κρατούνται.


    Blue Horizon: Τι έγραψε στο ημερολόγιο της γέφυρας ο πλοίαρχος

    «Άκουσα τον Ύπαρχο να φωνάζει «Κάπτεν» μέσω VHF, κοιτάζοντας στην κάμερα είδα άνθρωπο να πέφτει στη θάλασσα από τον καταπέλτη», αυτά φέρεται να γράφει, σύμφωνα με πληροφορίες, ο ίδιος ο πλοίαρχος του Blue Horizon στο ημερολόγιο της γέφυρας στις 21.14 το βράδυ της 5ης Σεπτεμβρίου. Καθίσταται λοιπόν ξεκάθαρο ότι ο πλοίαρχος είδε με τα μάτια του τον Αντώνη να πέφτει στη θάλασσα από τον καταπέλτη.

    Παρ’ όλα αυτά δεν σταμάτησε τον απόπλου. Έκοψε ταχύτητα, και ενημέρωσε, όπως έγραψε χθες το Cretalive, στις 9.13 και 9.16 αντίστοιχα, τις αρμόδιες Αρχές «για άνθρωπο στη θάλασσα», χωρίς ωστόσο να δηλώνεται σε καμία περίπτωση εμπλοκή ή υπαιτιότητα του πληρώματος για την πτώση του Αντώνη.


    Γιατί όμως δεν σταμάτησε; Αυτό το είναι κρίσιμο ερώτημα καθώς στον 50χρονο πλοίαρχο, πατέρα δύο παιδιών, αποδίδεται ότι «δεν διέκοψε τη διαδικασία του απόπλου προκειμένου να ενεργήσει άμεσα για τη διάσωση του Αντώνη, ο οποίος έπεσε στη θάλασσα από τον καταπέλτη συνεπεία συνεχόμενων σε βάρος του ωθήσεων από τον ύπαρχο».

    Σε επικοινωνία που είχαμε με τον συνήγορο υπεράσπισης, κ. Γιώργο Κοκοσάλη, και στο ερώτημα γιατί ο πλοίαρχος δεν έκανε «κράτει» αφού είδε την πτώση του αδικοχαμένου Αντώνη, υποστήριξε ότι δεν μπορούσε να σταματήσει:

    • «-1ον γιατί δεν προβλέπεται από το λεγόμενο μνημόνιο ενεργειών διότι αν σταματούσε, το πλοίο θα ήταν ακυβέρνητο με μεγάλο κίνδυνο όσων επέβαιναν, επιβατών και πληρώματος, των ελλιμενισμένων πλοίων και των επιβαινόντων σε αυτά. Θα μπορούσε να πέσει στον λιμενοβραχιόνα, θα μπορούσε να πέσει στον ντόκο και να συνθλίψει τον Αντώνη.
    • 2ον δεν του δόθηκε εντολή να σταματήσει από το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Πλοίων, όπως ανάλογη εντολή του δόθηκε τόσο στις 21.42 που του ζητήθηκε να διακόψει τον πλου και να περιμένει νεότερες οδηγίες, όσο και στις 22.00 οπότε και διατάχθηκε να επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά.
    • 3ον για τους προαναφερόμενους λόγους το Κέντρο Ελέγχου του έδωσε εντολή να εξέλθει από το λιμάνι του Πειραιά με ελάχιστη ταχύτητα πηδαλίου.

    Κατά συνέπεια, ο εντολέας μου, ενήργησε με βάση το μνημόνιο ενεργειών του μέσου συνετού καπετάνιου», τόνισε ο κ. Κοκοσάλης.

    Να σημειωθεί ότι εκτός από τον 50χρονο πλοίαρχο, για την αποτρόπαια υπόθεση κατηγορούνται ακόμα: ο 47χρονος ύπαρχος, πατέρας δύο παιδιών, ο οποίος και έσπρωξε στο θάνατο τον άτυχο Αντώνη, ο 52χρονος υποπλοίαρχος, ο οποίος κατάγεται από χωριό του Ηρακλείου και η εμπλοκή του έχει προκαλέσει σοκ, και ένας ακόμα ναυτικός, 52 ετών, πατέρας ενός παιδιού. Στους δύο τελευταίους αποδίδεται ότι παρέλειψαν να σώσουν από κίνδυνο ζωής τον 36χρονο μετά την πτώση του στη θάλασσα.

     



    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ