20 C
Athens
18.9 C
Thessaloniki
Τετάρτη 15 Μαΐου 2024
More

    Οικονόμου: Ανάγκη εκπόνησης ολιστικού σχεδίου αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού



    Στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος στον Κηφισό αλλά και γενικότερα στην Αθήνα αναφέρθηκε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Οικονόμου.

    Μιλώντας στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ FM 90,1, τόνισε ότι η επίλυση του ζητήματος απαιτεί ολιστική αντιμετώπιση, καθώς τα βασικά προβλήματα είναι δομικά. Το στένεμα του Κηφισού σε κάποια σημεία, το λεγόμενο «φαινόμενο του μπουκαλιού», δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί από την Τροχαία και μόνο: «Το λέω αυτό, γιατί ο κόσμος που ταλαιπωρείται πρέπει να έχει την πραγματική εικόνα της δομικής δυσκολίας που έχει αυτός ο δρόμος. Γι’ αυτό και πρέπει να αναζητήσουμε συνολικά λύση πέραν των ζητημάτων που μπορεί να κάνει η Τροχαία διευκολύνοντας τη ροή της κυκλοφορίας, αλλά και η Τροχαία κάπου πρέπει να τα πάει τα αυτοκίνητα. Αν μπλοκάρει ο δρόμος, αν στενεύουν οι λωρίδες, η Τροχαία δεν μπορεί να τον διαπλατύνει».


    Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Οικονόμου, από το 2022 περίπου 20.000 περισσότερα οχήματα χρησιμοποιούν καθημερινά το οδικό δίκτυο του Κηφισού, ενώ καθημερινά 8-10 οχήματα ακινητοποιούνται στο οδόστρωμα δημιουργώντας καθυστερήσεις στους οδηγούς. Τα μέτρα που ήδη έχουν ληφθεί από την Τροχαία δημιουργούν αποσυμφόρηση, δεν αποτελούν όμως τη λύση: «Καθημερινά, 8-10 οχήματα χαλάνε στον δρόμο. Αν ανάμεσα σε αυτά τα οχήματα είναι βαρέα οχήματα, πρέπει να τα απομακρύνει ειδικός γερανός. Πάντοτε υπάρχουν μέτρα και παρεμβάσεις, ήδη αυτή η παρέμβαση που έχουμε κάνει με τους γερανούς που βρίσκονται σε δύο σημεία του Κηφισού έχει μειώσει τον χρόνο αντίδρασης σε ό,τι αφορά την απομάκρυνση οχημάτων, όμως το ζήτημα και του Κηφισού αλλά και του κυκλοφοριακού χρήζει μιας συνολικής παρέμβασης» τόνισε ο υπουργός.

    «Επίσης, η λειτουργία της Αθήνας, η συγκοινωνιακή, χρειάζεται να προσαρμοστεί σε αυτό, στο πώς ο Έλληνας δεν θα παίρνει το αυτοκίνητό του και θα χρησιμοποιεί περισσότερο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Είναι ένα συνολικό και ολιστικό σχέδιο που πρέπει να δούμε, συνολικά για το κυκλοφοριακό, ειδικότερα για τον Κηφισό. Δεν υπάρχει περίπτωση το πρόβλημα να λυθεί αν δεν κάνουμε παρεμβάσεις κατασκευαστικές, βελτιωτικές, αν δεν βρούμε εναλλακτικές οδούς, αν δεν προχωρήσουμε με μελέτες για να βελτιωθεί η κατάσταση», πρόσθεσε.



    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ