11.3 C
Athens
8.1 C
Thessaloniki
Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2024
More

    Σήμερα το τελευταίο αντίο στον εφοπλιστή Ιμάντ Ζέιν – Η λιτή ανακοίνωση

    Με μια λιτή ανακοίνωση, η οικογένεια ενημέρωσε ότι θα πουν το τελευταίο αντίο στον εφοπλιστή Ιμάντ Ζέιν, σήμερα, Σάββατο.

    «Με μεγάλη λύπη ανακοινώνουμε τον θάνατο του Imad Zein στις 2 Νοεμβρίου 2023. Προσευχόμαστε ο Αλλάχ να δώσει στην ψυχή που έφυγε αιώνια ειρήνη και παρηγοριά στη μετά θάνατον ζωή», γράφει η οικογένεια και προσθέτει: «Η τελετή, σύμφωνα με τις ισλαμικές παραδόσεις, θα πραγματοποιηθεί στις 4 Νοεμβρίου 2023 στο Τζαμί Αλ Σαλάμ (Τζαμί Ρασσάς), Γαλαξίας 9, Νέος Κόσμος, Αθήνα 11745 στις 12:00».

    Ποιος ήταν ο εφοπλιστής που αυτοκτόνησε στη Βούλα

    Πρόκειται για τον Ιμάντ Ζέιν, ο οποίος μαζί με τα αδέρφια του έχουν την ναυτιλιακή εταιρεία Naftomar.


    Η Naftomar ιδρύθηκε στη Βηρυτό του Λιβάνου, το 1972 και επικεντρώθηκε στη διανομή πετρελαιοειδών στην περιοχή της Μεσογείου, η NAFTOMAR εξελίχθηκε σε σημαντικό παράγοντα στον τομέα του LNG.

    Όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της «μετά την πρώτη μας συναλλαγή το 1976, σύντομα εκμεταλλευτήκαμε τις τεράστιες δυνατότητες της αγοράς υγραερίου- αυτό οδήγησε εν ευθέτω χρόνω στο άνοιγμα ενός γραφείου ναύλωσης και διαχείρισης πλοίων στον Πειραιά, στην Ελλάδα».


    Ταυτόχρονα, άνοιξε επίσης ένα γραφείο αντιπροσωπείας στο Παρίσι με την επωνυμία CHEMIGAZ S.A.R.L. Με αυτή την εξέλιξη, υπήρχαν τότε τα στοιχεία για να καθιερώσουμε αποτελεσματική επικοινωνία με τους μεγάλους πετρελαϊκούς οίκους, τους μεσίτες και την αγορά υγραερίου.

    Το 1991, η επιχειρηματική διεύθυνση της NAFTOMAR μεταφέρθηκε στη νεόδμητη τοποθεσία στη Βούλα, παρέχοντας στη διοίκηση και το προσωπικό της ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.

    Όπως αναφέρει η εταιρεία, «παρά τις πρώιμες εμπορικές δυσκολίες με ναυλωμένα πλοία, το 1977 η εμπορία υγραερίου και οι πλοιοκτήτες ενώθηκαν» και έγινε η απόκτηση του πρώτου πλοίου της εταιρείας με 4.000 m3 LPG/C Gaz Unity.

    Αυτό ήταν το σημαντικό βήμα που άνοιξε τον δρόμο για την επέκταση της εταιρείας αποκλειστικά στη μεταφορά υγραερίου. Σταδιακά, προσέλαβε εξειδικευμένο προσωπικό και αύξησε την χωρητικότητα του στόλου.

    Πρωτοστάτησε στην ανάπτυξη πολύ μεγάλων δραστηριοτήτων μεταφοράς αερίου (VLGC) στην Άπω Ανατολή. Ο έλεγχος ενός σημαντικού αριθμού αυτών των πλοίων την έκανε έκτοτε να αναγνωριστεί ως ένας από τους μεγαλύτερους ανεξάρτητους φορείς εκμετάλλευσης πλοίων στην περιοχή.

    Η Naftomar, επίσης, έχει επεκταθεί στην εμπορία πετροχημικών αερίων, συμπεριλαμβανομένου του αιθυλενίου, του προπυλενίου και του αργού C4. Αυτή η κίνηση ενίσχυσε περαιτέρω τις σχέσεις της με τις εξειδικευμένες βιομηχανίες.

    Ο στόλος της εταιρείας έφτασε να αριθμεί 19 πλοία μεταφοράς LPG.

    Εκτός από τις πρωτοποριακές εισαγωγές στο Πακιστάν και τη Συρία, συνέβαλε στην ενθάρρυνση των εισαγωγών LPG στην Κίνα. Στα μέσα της δεκαετίας του ’90, η NAFTOMAR λειτούργησε με τρεις πλωτές εγκαταστάσεις αποθήκευσης στην ηπειρωτική χώρα, αντιπροσωπεύοντας έτσι ένα σημαντικό ποσοστό όλων των εισαγωγών υγραερίου στη χώρα.



    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ