Θεσσαλονίκη: Απάτη με λεία άνω των 150.000 ευρώ – Προσποιούνταν ασφαλιστές, λογιστές και υπαλλήλους ΔΕΔΔΗΕ

Μετρητά, χρυσές λίρες και κοσμήματα, η συνολική αξία των οποίων εκτιμάται ότι ξεπερνάει τις 150.000 ευρώ, απέσπασαν επιτήδειοι στην ανατολική Θεσσαλονίκη, εξαπατώντας ανυποψίαστα θύματα με το πρόσχημα της ιδιότητας του ασφαλιστή ή λογιστή ή υπαλλήλου του ΔΕΔΔΗΕ.

Αστυνομικοί τού Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χαριλάου – Αναλήψεως εξιχνίασαν τρεις περιπτώσεις απάτης που τελέστηκαν τον Φεβρουάριο και Μάρτιο του τρέχοντος έτους.

Ως δράστες ταυτοποιήθηκαν δύο άντρες, ηλικίας 23 και 56 ετών, καθώς και μία 33χρονη γυναίκα, εις βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία.

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛ.ΑΣ., με διαφορετικά προσχήματα κάθε φορά, παρουσιάζονταν στα θύματά τους με τις παραπάνω υποτιθέμενες ιδιότητες, καταφέρνοντας να αποσπάσουν συνολικά 8.220 ευρώ, 10.000 δολάρια ΗΠΑ, τρεις χρυσές λίρες, όπως επίσης χρυσαφικά και κοσμήματα, αξίας 130.000 ευρώ.



ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

1 ΣΧΟΛΙΟ

1 Σχόλιο
Oldest
Newest
Ria Karnezi
23 days ago

ΧΘΕΣ ΣΑΣ ΕΓΡΑΨΑ Κ. ΤΟΥΣ ΣΤΟΛΙΣΑ ΜΕ ΓΑΡΔΈΝΙΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ .ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ Κ. ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ .ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΘΗΣ ΔΕΝ ΜΑΘΕΝΗΣ .ΠΡΙΝ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ Ν. ΣΜΥΡΝΗ ΕΝΑΣ ΤΣΑΝΤΑΚΙΑΣ ΜΕ ΕΝΤΟΥΡΟ ΜΙΧΑΝΗ ΑΣΤΡΑΠΙΕΑ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ .ΠΗΓΑ ΤΟ ΚΑΤΑΓΓΙΛΑΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΑΦΗΝΩ ΣΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΚΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟ .ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΛΙΔΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΟΛΑ ΕΠΑΝΩ ΜΟΥ Κ. ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ .ΕΠΑΘΑ Κ. ΕΜΑΘΑ ΤΕΛΟΣ .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ