Η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της στο σπίτι τους στην Άνω Πόλη, στη Θεσσαλονίκη, το πρωί της Τρίτης (23/6), παραπέμφθηκε στον έβδομο ανακριτή.
Σε βάρος της ασκήθηκε ποινική δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας και για οπλοχρησία και μέχρι να απολογηθεί θα παραμείνει κρατούμενη.
Σύμφωνα με το voria.gr, του αιματηρού επεισοδίου φέρεται να προηγήθηκε καβγάς του ζευγαριού για ασήμαντη αφορμή, ενώ η 29χρονη, με καταγωγή από τη Ρουμανία, κατηγορείται ότι επιτέθηκε στο θύμα με δύο μαχαίρια.
Ο 24χρονος τραυματίστηκε στον πνεύμονα, στην κάτω κοιλιακή χώρα και στο χέρι και υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση, ενώ παραμένει στο νοσοκομείο.

