16 C
Athens
10.2 C
Thessaloniki
Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024
More

    Θεσσαλονίκη: Οι κόντρες, οι πίστες και τα στοιχήματα – Τι αποκαλύπτει ένας από τους οδηγούς (βίντεο)

    Μετά τις 12 το βράδυ ξεκινάνε οι πρώτες κόντρες στην Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στον Περιφερειακό ή στη Μουδανίων. Το ραντεβού δίνεται μέσω των social media. Χωρίς να είναι πάντα κάποια συγκεκριμένη μέρα της βδομάδας, με τις επιδείξεις να γίνονται σε υπαίθρια πάρκινγκ εμπορικών κέντρων. Τα έπαθλα και τα στοιχήματα από 100 μέχρι 5000 ευρώ.

    Χαρακτηριστικό είναι το νέο βίντεο ντοκουμέντο που δημοσιεύει το ThessToday στο οποίο ακούγεται μέσω ηχογραφημένου μηνύματος οι διοργανωτές του θεάματος να καλούν τους θεατές να αφήσουν ένα χρηματικό ποσό στο όχημα που μετά το τέλος κάθε επίδειξης περνά ανάμεσα από το πλήθος.


    Δεν μου αρέσουν αυτοί που έρχονται εδώ χωρίς να καταλαβαίνουν πού βρίσκονται

    «Κάποιοι συμμετέχουν για τα λεφτά, κάποιοι για να το παίξουν μάγκες και να ανεβάσουν video στα προφίλ τους στα social media. Άλλοι για την αδρεναλίνη. Εγώ συμμετέχω απλά γιατί μου αρέσουν από μικρό παιδί τα φτιαγμένα αυτοκίνητα» περιγράφει στο ThessToday ο 29χρονος Π.Τ. καμαρώνοντας για το “άρμα” του όπως χαρακτηριστικά θα πει στη συνέχεια.

    «Δεν μου αρέσουν αυτοί που έρχονται εδώ χωρίς να καταλαβαίνουν πού βρίσκονται. Θυμώνω με αυτούς που έρχονται πιωμένοι και μετά κρατάνε τιμόνι στα χέρια. Θυμώνω με τους γονείς που φέρνουν τα παιδιά τους. Δεν είναι ένα θέαμα για οικογένειες. Υπάρχει κίνδυνος.


    Είναι ένα ραντεβού για γνώστες. Για άτομα που νιώθουν πότε είναι η ώρα να φτάσουν το στροφόμετρο στο κόκκινο».

    Οι πίστες και οι σχολές

    Όπως περιγράφει ο Π.Τ. υπάρχουν πίστες με βαθμό δυσκολίας και σχολές. Στις περιπτώσεις των επιδείξεων οδηγικών ικανοτήτων, ένα υπαίθριο πάρκινγκ χωρίζεται σε πίστες με βαθμούς δυσκολίας ενώ  υπάρχει και χώρος για ζέσταμα αλλά και για «πρωτάρηδες».

    Οι σχολές αφορούν στις χώρες προέλευσης των αυτοκινήτων όπως και στην παλαιότητα τους. Germany school VS Japan school.  Old school VS New school. Σίγουρα όμως και το δεδομένο σε ποιο συνεργείο και ποιον μηχανικό έχει γίνει η βελτίωση του οχήματος.

    «Εδώ ερχόμαστε φορτωμένοι με πέντε επιπλέον ζαντολάστιχα ο καθένας γιατί αυτά που φοράμε τα λιώνουμε στα drifts. Σοβαρολογώ, παίρνουν φωτιά, τα σβήνουμε με τον πυροσβεστήρα, τα αντικαθιστούμε επί τόπου και συνεχίζουμε τα οκταράκια» σημειώνει ο 29χρονος.

    Πεδίο διαφωνίας για τους σκληρούς μπορεί να αποτελέσει ακόμη και η μάρκα των στερεοφωνικών συστημάτων των αυτοκινήτων, των ηχείων, των ελαστικών, των αμορτισέρ αλλά και των εξατμίσεων.

    Το κυνήγι με την ΕΛΑΣ

    Το κυνήγι με την αστυνομία είναι ένα από τα στοιχεία που ανεβάζουν την αδρεναλίνη σύμφωνα με τον Π.Τ. καθώς αρκετές φορές είτε μετά από καταγγελίες είτε στο πλαίσιο περιπολίας οι «κοντράκηδες» πιάστηκαν στη φάκα της ΕΛ.ΑΣ. .

    «Τα σημεία που μετατρέπονται σε πίστες είναι μέσα στην πόλη ή τέλος πάντων πολύ κοντά σε αυτή. Είναι εύκολο να μας βρει η τροχαία. Έχω πολλά πρόστιμα στην πλάτη μου. Επικίνδυνη οδήγηση, ήχος εξάτμισης πάνω από το επιτρεπτό όριο, κ.α.

    Ένας φίλος μου είχε χειρότερα μπλεξίματα με τον νόμο γιατί προσάρμοσε στο αμάξι του κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού από τον εργοστασιακό. Μετά το ντου που έκανε η τροχαία την Παρασκευή ίσως ηρεμήσουμε για λίγο. Δε θα σταματήσουμε όμως. Αυτό θα γίνεται πάντα κι παίζουμε με την αστυνομία «την γάτα με το ποντίκι» θα πει καταλήγοντας ο 29χρονος.

    Πηγή: ThessToday



    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ