Τροχαίο στην Πάτρα: Συγκρούστηκαν δύο ΙΧ – Μια γυναίκα στο νοσοκομείο

Μία γυναίκα  τραυματίστηκε το βράδυ του Σαββάτου (12/4) όταν δύο ΙΧ συγκρούστηκαν στην οδό Ευβοίας, στην Πάτρα.

Η γυναίκα μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο.

Το ατύχημα συνέβη κοντά σε κόμβο σε μία επικίνδυνη διασταύρωση στην οποία και στο παρελθόν έχουν σημειωθεί τροχαία, όπως αναφέρει το tempo24.



ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

0 Σχόλια
Oldest
Newest
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ