Μήνυμα ενότητας εξέπεμψαν τέσσερα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Στρατιωτικών Χίου, τα οποία κατέθεσαν αίτημα για την έκτακτη σύγκληση του ΔΣ με κεντρικό θέμα την προσχώρηση της Ένωσης στην ΠΟΜΕΝΣ.
Σύμφωνα με το email που κοινοποιήθηκε, τα μέλη του ΔΣ εκφράζουν τη διαμαρτυρία τους και χαρακτηρίζουν ως «άδικη στοχοποίηση» του συναδέλφου τους και του προέδρου της ΠΟΜΕΝΣ, Ηλία Κολλύρη.
Η έκτακτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει προγραμματιστεί για την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 και ώρα 18:30 και θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, με παράλληλη καταγραφή για την τήρηση των πρακτικών.
Στην ημερήσια διάταξη περιλαμβάνονται τέσσερα κρίσιμα θέματα:
- Ανασύσταση του Διοικητικού Συμβουλίου.
- Άμεση προσχώρηση της Ένωσης στην ΠΟΜΕΝΣ.
- Σύγκληση Γενικής Συνέλευσης στις 12 Ιουλίου 2026 για την επικύρωση των αποφάσεων και τη δρομολόγηση εκλογικών διαδικασιών.
- Προκήρυξη εκλογών για τις 26 Ιουλίου 2026, με ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής προς όλα τα στελέχη που υπηρετούν στη Χίο και επιθυμούν είτε να εγγραφούν ως μέλη είτε να θέσουν υποψηφιότητα.
Την εξέλιξη χαιρέτισε δημόσια ο Ηλίας Κολλύρης, μέσω ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Υπενθυμίζεται ότι τις τελευταίες εβδομάδες ο Ηλίας Κολλύρης δέχεται έναν συντονισμένο πόλεμο σχετικά με ένα προ 30ετίας περιστατικό και η προσχώρηση της Ένωσης Χίου, είναι η καλύτερη απάντηση στην τοξικότητα, όπως τόνισε και ο ίδιος.
Η ανάρτηση του προέδρου της ΠΟΜΕΝΣ, Ηλία Κολλύρη
«Το ΔΣ της Ένωσης Στρατιωτικών Χίου στέλνοντας μήνυμα πλειοψηφίας και αλληλεγγύης, αποφασίζει : Προσχώρηση στην ΠΟΜΕΝΣ-Διαγραφή από την ΠΟΕΣ!!!!!
Αγαπητές – Αγαπητοί
Τις περισσότερες φορές η πιο ηχηρή απάντηση στο κακό κ το άδικο, δεν έρχεται από αυτόν που αδικείται….
Μια νέα πραγματικότητα είναι γεγονός: η πλειοψηφία του ΔΣ της Ένωσης Στρατιωτικών Χίου δείχνει τον δρόμο της συναδελφικής αγάπης και της ουσιαστικής θεσμικής εκπροσώπησης…
Γίνεται κατανοητό, με πράξεις κ μέσω του παρακάτω email, ότι στους εν ενεργεία συναδέλφους μας, δεν αρέσει η εμμονική στοχοποίηση, δεν αρέσει η τοξικότητα που εκπέμπεται τον τελευταίο καιρό…
Οφείλουμε όλες και όλοι να είμαστε ενωμένοι και αγαπημένοι ώστε να πετυχαίνουμε τα περισσότερα για τους συναδέλφους μας
Πριν λίγες ώρες ήρθε στο email της Ομοσπονδίας μας η παρακάτω λεβέντικη απόφαση τής πλειοψηφίας συναδέλφων του ΔΣ της Ένωσης Στρατιωτικών Χίου.
Τους συναδέλφους που υπογράφουν τους τιμώ και τους ευχαριστώ κάθε ένα ξεχωριστά για την αλήθεια και την καλοσύνη που εκπέμπουν, ευχόμενος ότι στο προσεχές ΔΣ τους που θα διεξαχθεί τις επόμενες ημέρες, να γίνει ομόφωνη η απόφαση αυτή και απο τους επτά συναδέλφους μας, που αποτελούν σήμερα την θεσμική φωνή εκπροσώπησης στην Χίο.
Σε λίγες ημέρες και η Ένωση Στρατιωτικών Χίου θα εντάσσεται στην ΠΟΜΕΝΣ με τον πλέον επίσημο τρόπο, κάνοντας την μεγάλη αυτή οικογένειά, ακόμα μεγαλύτερη
και κάποιους άλλους να αγωνιούν δικαιολογημένα, αν αύριο μεθαύριο, θα υπάρχουν στο νομικό κόσμο…
Να είναι ευλογημένο.
ΥΓ επίσης ένα τεράστιο ευχαριστώ από καρδιάς και σε κάποια αδέρφια υπηρετούντες στην Χιο για την αγάπη τους : Ηλία, Γιώργο, Νικόλα κ.α. Θα επανέλθω…»

