19.8 C
Athens
19.3 C
Thessaloniki
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
More

    Η «Γαλάζια Πατρίδα» στα τουρκικά σχολεία και οι ραγιάδες των Αθηνών

    Στα σχολικά βιβλία των Τούρκων η… «Γαλάζια Πατρίδα», για τη δημιουργία γενιάς με οθωμανικά οράματα .

    Γαλάζια Πατρίδα, Θάλασσα των Νήσων, Πατρίδα των Αιθέρων, η σημασία της Κύπρου για την Τουρκία. Με τέτοια θέματα θα καταπιάνονται από του χρόνου οι μαθητές στην Τουρκία, καθώς ο Ταγίπ Ερντογάν θέλει να γαλουχήσει τη νέα γενιά με τα νεο-οθωμανικά του οράματα.

    Η «Γαλάζια Πατρίδα», που αποτελεί «το εθνικό σύμφωνο της Τουρκίας στις θάλασσες», θα πρέπει να γίνει συνείδηση της νέας γενιάς…


    Δηλαδή να μαθαίνουν από το νήπιο οι νέοι της Τουρκίας ότι «το Αιγαίο δεν είναι το… Αιγαίο από τα πανάρχαια χρόνια, αλλά η «Θάλασσα των Νήσων», πολλά από τα οποία, τα… «έκλεψε» η Ελλάδα από την Τουρκία» . Γαλάζια Πατρίδα και Ουράνια Πατρίδα για πρώτη φορά στο πρόγραμμα σπουδών , σε όλες τις βαθμίδες εκπαιδεύσης της Τουρκίας .

    Ο υποναύαρχος εν αποστρατεία Τζιχάτ Γιαϊτζί, ο οποίος είναι μέλος της ειδικής επιτροπής στο Συμβούλιο Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, επεσήμανε ότι η Γαλάζια Πατρίδα είναι το Εθνικό Σύμφωνο μας στις θάλασσες. Ο Γιαϊτζί δήλωσε: «Θα διδαχθούν πολλά θέματα από τις θαλάσσιες δικαιοδοσίες μέχρι τα χωρικά ύδατα, από τα εσωτερικά ύδατα μέχρι την υφαλοκρηπίδα, από την αποκλειστική οικονομική ζώνη μέχρι τα δικαιώματα της Τουρκίας».


    Δήλωσε ότι μετά από πολλά χρόνια εργασίας, το θέμα της Γαλάζιας Πατρίδας έχει συμπεριληφθεί στη διδακτέα ύλη από το νηπιαγωγείο μέχρι το τελευταίο έτος του λυκείου.

    Και, αντί στην Αθήνα να σημάνει συναγερμός, για μια ακόμη φορά επικρατεί απόλυτη σιωπή, με τις προετοιμασίες για την νέα συνάντηση Μητσοτακη – Ερντογάν να είναι «πυρετώδεις». Η μόνη – μόνιμη ανησυχία είναι μην τυχόν και συμβεί κάτι και χαλάσει… το κλίμα.

    Την ώρα που στην Τουρκια ετοιμάζονται να προσθέσουν στα σχολικά βιβλία μια πλούσια θεματολογία για το ιδεολόγημα της «Γαλάζιας Πατρίδας» που ονειρεύεται ο Τούρκος, την ίδια ώρα στην Ελλάδα οι κυβερνώντες μιλούν για τα ΜΟΕ και για το «θαυμάσιο» κλίμα που επικρατεί στις ελληνοτουρκικες σχέσεις… Ομιλούν για τις «ωφέλειες» που προέκυψαν από την υπογραφή της Διακήρυξης των Αθηνών, που καθημερινά παραβιάζουν  οι Τούρκοι , με κάθε τρόπο τόσο στο Αιγαίο οσο και την Κύπρο ( navtex,προκλήσεις λεκτικές , ενίσχυση των κατοχικών στρατευμάτων στην Κύπρο, μετεγκατάσταση αεροσκαφών απέναντι από την Μεγαλόνησο κλπ) . Ακόμη και τραγούδια «λογοκρίναμε», για να μην προκαλούμε τον Τούρκο γείτονα . Οι ιθύνοντες της Χώρας μας και «επαγγελματίες κατευναστές» θα έπρεπε να αξιολογήσουν ότι η ενσωμάτωση ενός δόγματος εξωτερικής πολιτικής στην τουρκική εκπαίδευση υποδηλώνει μια αλλαγή προσέγγισης προς ένα πιο εθνικιστικό πλαίσιο , που καθιστά ακομη πιο δύσκολη, από την δύσκολη ήδη προσέγγιση των δυο χωρών . Το δόγμα της Τουρκίας και για τον 21ο αιώνα φαίνεται ότι θα είναι, αυτό που ήταν και τους προηγούμενους…Επεκτατισμός, επιβουλή των κυριαρχικών δικαιωμάτων των γειτόνων και… μπόλικη παραχάραξη της Ιστορίας.

    Χωρίς καμία αμφιβολία το σχολείο είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες στην διαμόρφωση της προσωπικότητας και των δεξιοτήτων της νέας γενιάς, που διαμορφώνει το ΕΘΝΙΚΟ αφήγημα για καθε έθνος . Αυτό όμως είναι μόνο ένα μέρος της υπηρεσίας που προσφέρουν τα σχολεία στους νεαρούς πολίτες του κάθε κράτους. Ένα ακόμη σημαντικό έργο με το οποίο τα σχολεία της κάθε χώρας είναι επιφορτισμένα, είναι αυτό του να καλλιεργήσουν την εθνική συνείδηση στους μαθητές, να τους διδάξουν τα λάθη και τα κατορθώματα του παρελθόντος, προσδιορίζοντας έτσι την θέση τους στο παγκόσμιο γίγνεσθαι. Για αυτόν τον σκοπό κυριότερο μέσο αποτελούν τα βιβλία του μαθήματος της ιστορίας και αυτό το έχουν ενστερνισθεί οι γείτονες.

    Την ώρα που στα σχολεία της Ελλάδας, η ύλη για τη ιστορία των Ελλήνων και δη για την Ελληνική Επανάσταση του 1821 μειώνεται ή υποβαθμίζεται εντελώς, στην Τουρκία , η «Γαλάζια Πατρίδα», που αποτελεί «το εθνικό σύμφωνο της Τουρκίας στις θάλασσες», θα πρέπει να γίνει συνείδηση της νέας γενιάς και μπαίνει στα ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ!!!

    Και στην χώρα μας ποιο είναι το ΕΘΝΙΚΟ μας αφήγημα που θα παραδώσουμε στις επόμενες γενεές ;

    Δυστυχώς στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης  , τα «παιδιά» της οποίας βρίσκονται στην εξουσία της Χώρας μας επι χρόνια τώρα, βλέπουμε να εξελίσσεται η αφομοίωση των μελλοντικών Ελλήνων σε μια κοινωνία, χωρίς ιδανικά,αρχές,αξίες, με γνώμονα μόνο το χρήμα και την προσωπική προβολή των «ηγεμόνων» με κάθε κόστος. Οι έννοιες της Πατρίδος , της Ορθοδοξίας, της Οικογένειας , που αποτελούσαν και αποτελουν ευτυχώς και σήμερα τον θεμέλιο λίθο της Ελληνικής κοινωνίας  ,αλλά και του ΄Εθνους των Ελλήνων , βλέπουμε να λοιδορούνται από την «νέα τάξη πραγμάτων» , που δεν θέλει σύνορα , δεν θέλει πίστη , δεν θέλει ιδανικά και αξίες ………

    «Ένας λαός χωρίς ιστορία παύει να υπάρχει». Πάνω σε αυτό το δόγμα δυστυχώς στην Πατριδα μας φαίνεται ότι ευελπιστούν οι ντόπιοι ραγιάδες να αποδομήσουν την ιστορία, τα ήθη, τα έθιμα και τις καταβολές αυτού του τόπου και αυτού του λαού.

    Δεν μπορεί να εξηγηθεί διαφορετικά ότι τα σχολικά βιβλία του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου τεχνηέντως επιχειρούν την πλήρη αποδόμηση και απομυθοποίηση προσώπων που έπαιξαν πολύ σημαντικό ρόλο στην ιστορία του τόπου και κράτησαν ψηλά το λάβαρο του ελληνισμού όπως του Μεγάλου Αλεξάνδρου , των Ηρώων του 21, των Ηρώων του Έπους του 40, των Ηρώων του απελευθερωτικού αγώνα των Κύπριων αδελφών της ΕΟΚΑ ,των Ηρώων της Κυπριακής τραγωδίας του 74, που έστησαν νεες Θερμοπυλες ,γενικα την πλήρη αποδόμηση των αρχών και αξιών του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

    Η ουσία είναι τελικά τι μαθαίνουν τα παιδιά μας στο Σχολείο, αφού πληθαίνουν δυστυχώς οι μαθητές που δεν  γνωρίζουν τι εορτάζουμε σε μεγάλες εθνικές επετείους, αφήνοντας ουσιαστικά στο σκοτάδι μια γενιά που θα επανδρώσουν σε καίριες θέσεις την ελληνική κοινωνία τα επόμενα 50 χρόνια και ενδεχομένως να κληθούν να υπερασπιστούν τα ιερά και τα όσια της Πατριδος.

    Η παιδεία διαδραματίζει καίριο ρόλο σε μια οποιαδήποτε κοινωνία, πόσο μάλλον στην ελληνική, αφού προετοιμάζει την επόμενη γενιά ώστε να αναλάβει κομβικούς ρόλους σε κρατικό μηχανισμό και κοινωνία. Η παιδεία  θα έπρεπε να μαθαίνει στα παιδιά μας τις διαχρονικές αξίες του ελληνισμού, με τις οποίες το έθνος μας επιβίωσε από την αρχαιότητα, στο Βυζάντιο, στην Οθωμανική κατοχή, έως τους δύο μεγάλους παγκόσμιους πολέμους, μέχρι σήμερα.

    Δεν ήταν τυχαίο που η Ελλάδα, με τον πατριωτισμό και την πίστη του φτωχού τότε λαού της, άλλαξε το ρου την ιστορίας σε δύο παγκόσμιους πολέμους, αφού οι γενιές των Ελλήνων μεγάλωναν εκείνη την εποχή με τα τρομερά ιδανικά της φυλής μας, αφήνοντας μακριά τις σειρήνες της υποταγής και της απαξίωσης.

    ziazias masouras

    Γράφει ο Κωνσταντίνος Ζιαζιάς

    Επίτιμος Α/ΓΕΣ



    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ