Ένοπλες Δυνάμεις: Ορκίστηκαν στη Λαμία οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες του Στρατού Ξηράς (εικόνες)

Παρουσία του Θανάση Δαβάκη και του Αρχηγού ΓΕΣ, Γεώργιου Κωστίδη, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής (26/6) στο Στρατόπεδο «Σχη (ΠΖ) Τσακάλου Κωνσταντίνου» στο ΚΕΝ-ΚΕΥΠ Λαμίας η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών εθελοντριών του Ελληνικού Στρατού, οι οποίες εντάσσονται στη 2026 Β΄ Εκπαιδευτική Σειρά Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ).

Μετά τις αλλαγές στις Ένοπλες δυνάμεις, η πολιτική ηγεσία, άνοιξε το δρόμο για την εθελοντική κατάταξη γυναικών – οπλιτών.

fantarines 10

Η πρώτη σειρά γυναικών θα δείξει και το μέλλον της συγκεκριμένης κίνησης που ακολουθείται από κίνητρα για διεκδίκηση θέσεων εργασίας στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

fantarines 6



ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

0 Σχόλια
Oldest
Newest
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ