11.9 C
Athens
8.6 C
Thessaloniki
Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024
More

    ΔΣΑ: Νέα ραντεβού από σήμερα χορήγησης ψηφιακών υπογραφών Ιουνίου 2021

    Στο άνοιγμα 924 ραντεβού για τον μήνα Ιούνιο, μέσω του πόρταλ της Ολομέλειας (portal.olomeleia.gr ) αποκλειστικά για την χορήγηση ψηφιακών υπογραφών, θα προβεί από σήμερα (ώρα 9:00 π.μ) η Διεύθυνση Πληροφορικών Συστημάτων του Δικηγορικού Συλλόγου της Αθήνας (ΔΣΑ).
    Οι οδηγίες υποβολής ηλεκτρονικού αιτήματος προς χορήγηση ψηφιακής υπογραφής, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΔΣΑ είναι οι εξής:
    «Α). Ηλεκτρονική αίτηση μέσω της πύλης του ΕΡΜΗ:
    1) Πληκτρολόγηση της διεύθυνσης www.ermis.gov.gr,
    2) επιλογή ¨Σύνδεση¨ πάνω αριστερά,
    3) επιλογή ¨Είσοδος με κωδικούς TAXISnet¨,
    4) επιλογή ¨Λειτουργίες της πύλης¨,
    5) επιλογή ¨Πίνακας ελέγχου¨,
    6) επιλογή ¨Διαχείριση προσωπικών ψηφιακών πιστοποιητικών¨,
    7) Επιλογή ¨Υποβολή¨ στην καρτέλα που θα εμφανιστεί.
    Μετά την ¨Υποβολή¨ θα εμφανιστεί ένα μήνυμα κειμένου που θα σας παραπέμπει σε ΚΕΠ στο οποίο ΔΕΝ θα μεταβείτε, διότι στην περίπτωσή σας, αρμόδια αρχή για την έγκριση ψηφιακών πιστοποιητικών (ψηφιακή υπογραφή) είναι η Αρχή Εγγραφής του Δ.Σ.Α. και όχι του Κ.Ε.Π.
    Τα ανωτέρω βήματα/επιλογές θα βρείτε εικονογραφημένα και στο εγχειρίδιο οδηγιών της Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ) “Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης απόκτησης Ψηφιακών Πιστοποιητικών” https://www.aped.gov.gr/images/steps1-6/step_2_submit_application_for_pk…
    Β). Ηλεκτρονική αίτηση μέσω του Πόρταλ της Ολομέλειας:
    1)Σύνδεση με τους κωδικούς του πορταλ,
    2)επιλογή ¨Αιτήσεις¨,
    3) επιλογή ¨Αίτηση χορήγησης ψηφιακής υπογραφής¨,
    4) Συμπλήρωση των απαραίτητων πεδίων: ημερομηνία, ώρα παραλαβής και αριθμό του εγγράφου ταυτοποίησης με το οποίο θα ταυτοποιηθείτε από το Εντεταλμένο Γραφείο του ΔΣΑ.
    5) επιλογή ¨πληρωμή¨ ποσού 27,28 ευρώ για το usb/token το οποίο θα σας προμηθεύσει ο Δ.Σ.Α.
    Αφού ολοκληρωθεί επιτυχώς και η ηλεκτρονική αίτηση στο portal.olomeleia.gr θα έχετε την δυνατότητα ελέγχου του ραντεβού σας ακολουθώντας την ανωτέρω διαδικασία (Β επιλογή 1-3).ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση μη προσέλευσης στο ραντεβού παραλαβής, αυτό, δεν θα χαθεί.
    Ο επαναπροσδιορισμός του θα γίνει στέλνοντας ονοματεπώνυμο, αριθμό μητρώου και την ημερομηνία του ραντεβού σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected] με θέμα: ¨Απώλεια Ραντεβού¨.
    Η υπηρεσία θα ενεργήσει το συντομότερο για τον επαναπροσδιορισμό και την εξυπηρέτησή σας. Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την εξυπηρέτηση των δικηγόρων, τηρουμένων αυστηρά των μέτρων προστασίας της υγείας των εμπλεκομένων λόγω της Πανδημίας».



    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ