Την ώρα που όλοι δείχνουν να προσπαθούν να αποφύγουν την ανάληψη της οποιασδήποτε ευθύνης για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, το φως της δημοσιότητας βλέπει σήμερα, Τετάρτη (8/3), η πληροφορία πως τον περασμένο Δεκέμβριο η Hellenic Train είχε καταθέσει αγωγή κατά του ΟΣΕ για την κακή κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι σιδηροδρομικές γραμμές στη χώρα.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το Mega, στην εν λόγω αγωγή -που κατατέθηκε τον Δεκέμβριο του 2022- η Hellenic Train κατηγορούσε τον ΟΣΕ για κακή κατάσταση της υποδομής των σιδηροδρομικών γραμμών.
Μάλιστα, με τη συγκεκριμένη αγωγή η εταιρεία ζητούσε από τον ΟΣΕ το ποσό των 1.149.000 ευρώ για εργασίες που υποχρεώθηκε να κάνει για να κρατήσει ασφαλές το δίκτυο από τον Σεπτέμβριο του 2017 μέχρι τον Φεβρουάριο του 2019.
Στην αγωγή αναφέρεται πως τα έργα γίνονται για να καταστεί το δίκτυο ασφαλές ενώ στην αγωγή γίνεται λόγος για κακή κατάσταση της υποδομής.
Το έγγραφο του ΟΣΕ που ρίχνει όλες τις ευθύνες στον σταθμάρχη
Αποκαλυπτικό είναι το πρώτο έγγραφο που συνέταξε την 1η Μαρτίου ο ΟΣΕ για την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη με επιβατικό τρένο με τουλάχιστον 300 επιβάτες να συγκρούεται μετωπικά με εμπορική αμαξοστοιχία, με τραγικό απολογισμό 57 άνθρωποι να χάνουν τη ζωή τους.
Ο ΟΣΕ, σύμφωνα με έγγραφο που έφερε στο «φως» ο ΑΝΤ1, επιρρίπτει τις ευθύνες για το δυστύχημα στον σταθμάρχη Λάρισας καθώς, όπως σημειώνει, «παρέλειψε για άγνωστο λόγο να επαναφέρει την αιχμή 118», το κλειδί δηλαδή, «στην κύρια γραμμή», αφήνοντας την εμπορική αμαξοστοιχία στην παρακαμπτήριο. Ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει, όμως, αυτό που σημειώνει ο ΟΣΕ στο έγγραφο για τον ρόλο του μηχανοδηγού του Intercity «IC62».