Ηράκλειο: Έπεσε από το 2ο όροφο λόγω μέθης – Στη ΜΕΘ 29χρονη τουρίστρια

Η μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ έβαλε σε σοβαρή περιπέτεια 29χρονη τουρίστρια που, από τη μια στιγμή στην άλλη, βρέθηκε στην εντατική, μετά από πτώση από μπαλκόνι δεύτερου ορόφου κτιρίου.

Η 29χρονη από την Ουγγαρία, που είχε έρθει για διακοπές στην Κρήτη με φίλες της, το απόγευμα της Κυριακής, βρέθηκε στο κενό, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί πολύ σοβαρά.

Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των φίλων της, είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, βρισκόταν στο μπαλκόνι και, λόγω της κατάστασης μέθης στην οποία βρισκόταν, έπεσε και κατέληξε στο έδαφος.



ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

0 Σχόλια
Oldest
Newest
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ