Η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε πρόστιμο ύψους 70.000 ευρώ σε e-shop, καθώς αποδεχόταν τις παραγγελίες, αλλά δεν τις έστελνε ποτέ.
Το πρόστιμο επιβλήθηκε για παραβάσεις του Νόμου 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή.
Η επιχείρηση αποδεχόταν τις παραγγελίες των καταναλωτών και εισέπραττε το τίμημα της πώλησης των προϊόντων χωρίς ουδέποτε να τα παραδίδει στους καταναλωτές.
Η επιχείρηση δραστηριοποιήθηκε κυρίως εντός του μηνός Οκτωβρίου 2021, με παρουσία σε ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών, παρουσιάζοντας ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές.
Στο τέλος του ίδιου μήνα, η επιχείρηση έκλεισε τα γραφεία της στο Κερατσίνι Αττικής, την ιστοσελίδα της και το τηλεφωνικό της κέντρο ενώ παράλληλα διακόπηκε η παρουσία της στην ψηφιακή πλατφόρμα μετά τις πρώτες καταγγελίες καταναλωτών περί μη παράδοσης των προϊόντων.
Οι καταναλωτές ουδέποτε παρέλαβαν τα προϊόντα που αγόρασαν με χρήση κάρτας ή τραπεζική μεταφορά χρημάτων.
Υπογραμμίζεται ότι οι καταναλωτές έχουν, σε αντίστοιχες περιπτώσεις, τη δυνατότητα αμφισβήτησης της συναλλαγής μέσω της τράπεζας με την οποία συνεργάζονται, μόνο εφόσον η αγορά γίνεται με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής τραπεζικής κάρτας. Η αμφισβήτηση της συναλλαγής και η αναζήτηση των χρημάτων που πληρώθηκαν δεν είναι ευχερής στην περίπτωση που η πληρωμή γίνεται με απευθείας κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλλουν φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας στη γραμμή 1520 (Γραμμή του Καταναλωτή) της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Νέα μέτρα από το πρωί της Παρασκευής – Ρεβεγιόν χωρίς μουσική
Απαγωγή επιχειρηματία: Οι δράστες ζητούν 1 εκατομμύριο ευρώ από την οικογένειά του!
Μυστήριο για τον θάνατο 70χρονης στην Κρήτη – Συνελήφθη ο γιος της
Θεοδωρικάκος: «Με ψυχραιμία, ενότητα και αυστηρή εφαρμογή των μέτρων αντιμετωπίζουμε και αυτό το κύμα της πανδημίας»
Ακολουθήστε το law&order.gr στο Google News, για να ενημερώνεστε για όλες τις ειδήσεις.