17.1 C
Athens
15.8 C
Thessaloniki
Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
More

    Καραμανλής: «Καλύτερη η κυκλοφοριακή κατάσταση στην Αθήνα – Ενισχύουμε τα ΜΜΜ»


    Κατά τη διάρκεια συζήτησης στη Βουλή, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής απάντησε σε επίκαιρη ερώτηση και αναφέρθηκε στην ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και την εφαρμογή του «καθαρού» δακτυλίου.
    Επιδείνωση της κυκλοφορίας λόγω της πανδημίας
    Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι σε όλες τις πρωτεύουσες της Ευρώπης το κυκλοφοριακό πρόβλημα έχει επιδεινωθεί τα τελευταία δύο χρόνια, διότι λιγότεροι επιβάτες χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ. Για αυτό και αποφασίστηκε, κατόπιν εισήγησης των ειδικών, η εφαρμογή του δακτυλίου, όχι όμως απλά με το σύστημα των μονών- ζυγών.
    «Πλέον μιλάμε για έναν ‘‘καθαρό’’ δακτύλιο, καθώς κυκλοφορούν σε αυτόν ελεύθερα τα οχήματα συγκεκριμένων κατηγοριών, όπως τα ηλεκτρικά, τα εκ κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου, τα υβριδικά, καθώς και τα οχήματα κατηγορίας Euro6 που εκπέμπουν κάτω από 120 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα. Με αυτόν τον τρόπο προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε όχι μόνο το κυκλοφοριακό πρόβλημα, αλλά και το περιβαλλοντικό», σημείωσε ο κ Καραμανλής. Και υπογράμμισε πως παράλληλα μειώθηκαν στο μισό οι άδειες δακτυλίου.
    Βελτιωμένη η κατάσταση στην Αθήνα
    Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε πως όλα τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι η κατάσταση είναι σαφώς βελτιωμένη μετά την εφαρμογή του μέτρου. «Δεν έχει καμία σχέση το τι γίνεται στο κέντρο της Αθήνας σήμερα με το τι γινόταν πριν εφαρμοστεί αυτή η διαδικασία», τόνισε.
    Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στην ενίσχυση των ΜΜΜ με στοιχεία. Υπενθύμισε ότι τον Ιούλιο του 2019, κυκλοφορούσαν 850 λεωφορεία στην Αθήνα και σήμερα ο αριθμός αυτός έχει αυξηθεί στα 1.320.
    Υπενθύμισε επίσης ότι το 2019 ήταν εκτός λειτουργίας το ένα τρίτο των συρμών του Μετρό της Αθήνας. Ειδικότερα, το 2019 ήταν σε λειτουργία 32 συρμοί και σήμερα είναι 38.
    Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε μηδέν προσλήψεις στα ΜΜΜ, ενώ η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έκανε 1.389. Αλλά και ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε καταργήσει τρεις στάσεις του Τραμ και είχε παραλάβει μηδέν νέους συρμούς, ενώ η σημερινή Κυβέρνηση έφερε ξανά το Τραμ στο Σύνταγμα, παρέλαβε 25 νέους συρμούς και σύντομα θα επεκταθεί το Τραμ και προς τον Πειραιά.
    Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε τέλος ότι η δήθεν φιλολαϊκή αριστερή Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ πήγε το εισιτήριο στο 1,40 και η Νέα Δημοκρατία το επανέφερε στο 1,20.
    Επισήμανε ότι το κυκλοφοριακό αντιμετωπίζεται με την ενίσχυση των ΜΜΜ και αυτό κάνει η Κυβέρνηση, ώστε η Ελλάδα να φτάσει το μέσο όρο της Ευρώπης όσον αφορά στις μετακινήσεις με αστικές συγκοινωνίες. Ανέφερε ότι σε όλη την Ευρώπη στόχος είναι το ένα τρίτο των μετακινήσεων στα μεγάλα αστικά κέντρα να γίνονται με ΜΜΜ, όμως στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό είχε πέσει στο 25% επί ΣΥΡΙΖΑ και τώρα γίνονται προσπάθειες να φτάσει τουλάχιστον το 30%.
    Ο κ. Καραμανλής εξήγησε ότι το κυκλοφοριακό ζήτημα δεν αφορά μόνο την Κυβέρνηση ή μόνο το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αλλά και το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, καθώς και την Περιφέρεια Αττικής και το Δήμο Αθηναίων. «Βρισκόμαστε σε αγαστή συνεργασία για να βρούμε λύσεις. Με αυτό τον τρόπο δεν πετάμε το μπαλάκι. Λέμε κάτι πολύ απλό, που προφανώς ο ΣΥΡΙΖΑ αρνείται να καταλάβει: Ότι σε μία κοινοβουλευτική Δημοκρατία, σε ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος, οι φορείς πρέπει να κάθονται μαζί και να συζητούν και αυτό κάνουμε».
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθήνας: «Απαράδεκτο αν ισχύει ότι σκοπός του ΑΤ Ακροπόλεως ήταν δόκιμος»
    Έκανε φόνο στην Πεύκη και συνελήφθη στη Γαλλία!
    Κορονοϊός – Θεοδωρικάκος: «Υποχρεωτική η μάσκα στα γήπεδα»!
    Θεσσαλονίκη: Αξιωματικός του στρατού ξηράς ο φίλαθλος του ΠΑΟΚ που πέθανε από ανακοπή έξω από το γήπεδο!
    Aκολουθήστε το law&order.gr στο Google News, για να ενημερώνεστε για όλες τις ειδήσεις.


    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ