Με τόσα έτρεχε ο Τζώρτζης Μονογυιός με τη νέα του Ferrari – Είχαν απενεργοποιηθεί συστήματα ασφαλείας (βίντεο)

Τα αίτια του μοιραίου τροχαίου στη Βούλα, όπου έχασε τη ζωή του ο Τζώρτζης Μονογυιός, ανέλυσε ο εμπειρογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς.
Ο μηχανολόγος – μηχανικός, μίλησε στην ΕΡΤ και την εκπομπή «ΕΡΤ Σαββατοκύριακο». Ο γνωστός εμπειρογνώμονας τροχαίων δυστυχημάτων, ανέλυσε τα δεδομένα του δυστυχήματος, αναζητώντας τα αίτια που οδήγησαν στον θάνατο του οδηγού της Ferrari.
Δήλωσε πως «μέσα σε τρεισήμισι μήνες είχαμε δύο θανατηφόρα ατυχήματα στο σημείο αυτό και λίγο πιο κάτω».
Συμπλήρωσε πως «μετά τη στροφή που πήρε με επιτυχία η Ferrari και με ταχύτητα 90-100χλμ, μπήκε σε μία ευθεία και μετά έγινε η πρόσκρουση σε δέντρο.
Με βάση τις ζημιές στο αυτοκίνητο, αλλά και στον κορμό του δέντρου, δεν πρέπει να ήταν πάνω από 75χλμ την ώρα η ταχύτητα του αυτοκινήτου, ενώ δεν υπήρχαν ίχνη τροχοπέδησης ή πλάγιας ολίσθησης στο οδόστρωμα.
Ευελπιστώ όταν γίνει καλά η σύζυγος του θύματος ή όταν προσκομιστεί υλικό βίντεο να απαντηθούν τα ερωτήματα».
Παρόμοιο τροχαίο στην Ολλανδία, χωρίς όμως τα ίδια αποτελέσματα
Αναφέρθηκε σε παρόμοιο περιστατικό που συνέβη με ίδιο τύπο αυτοκινήτου στην Ολλανδία και χτύπησε σε δένδρο καθώς και σε σημείο που ήταν κοντά στις δεξαμενές καυσίμων και δε σημειώθηκαν τα ίδια αποτελέσματα.
Αναρωτήθηκε μήπως είχαν απενεργοποιηθεί από τον οδηγό συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου, γιατί πρόκειται για αυτοκίνητο με πολλά συστήματα ασφαλείας.
Ο Γιώργος Πατούλης απάντησε για την απουσία κιγκλιδωμάτων
Στο MEGA μίλησε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, και απάντησε στο ερώτημα για την απουσία κιγκλιδωμάτων στο σημείο όπου έγινε το δυστύχημα του Τζώρτζη Μονογυιού:
«Από την πρώτη στιγμή έχουμε δώσει μεγάλη έμφαση στην οδική κυκλοφορία και γι’ αυτό βλέπετε μεγάλες ασφαλτοστρώσεις και φωτισμούς LED, αλλά από εκεί και πέρα θα πρέπει όλοι μας να ξέρουμε ότι έχουμε ένα εργαλείο όταν χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο και θα πρέπει να υπάρχουν κανόνες στο πως το χρησιμοποιούμε. Υπάρχουν δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας, όπως η Συγγρού και η Κηφισίας σε κάποιο σημείο, όπου εκεί κανείς μπορεί να κινείται με υψηλές ταχύτητες. Υπάρχουν και δρόμοι εντός αστικού ιστού, που το όριο τους είναι τα 50 χιλιόμετρα».
Επιπλέον σχολίασε πως το συγκεκριμένο μοντέλο της Ferrari θέλει ειδική εμπειρία: «Αντιλαμβάνεστε ότι θέλει ειδική εκπαίδευση και να γίνει κατανοητό ότι εδώ δεν έχουμε δρόμους που να δίνουν την δυνατότητα να πας σε μία πίστα να τρέξεις. Θέλει τεράστια εμπειρία και εκπαίδευση. Αν αυτό το όχημα ήταν στα Λιμανάκια, αντιλαμβάνεστε τι θα μπορούσε να είχε συμβεί;», είπε και τόνισε πως τις τελευταίες τρεις ημέρες έχουν σημειωθεί πολλά τροχαία, που δεν έχουν πάρει τόση δημόσια έκταση.
Ο κ. Πατούλης αναφέρθηκε γενικά στη συμπεριφορά των οδηγών, κάνοντας έκκληση για προσεκτική οδήγηση.
«Όταν λέμε ότι είναι δρόμος που περνάει από κατοικίες δεν μπορεί να παίρνει το εργαλείο στα χέρια του και να σκοτώνει ανθρώπους. Τι θέλουμε; Να κάνουμε μία σιδηρόφραχτη επειδή κάποιοι παίρνουν τα εργαλεία στα χέρια τους και δεν ξέρουν να τα χρησιμοποιούν; Δεν μιλάω για τη συγκεκριμένη υπόθεση», ξεκαθάρισε.
Τέλος, το μήνυμά του ήταν πως όσοι κινούνται με τέτοια οχήματα να μην νιώθουν πως έχουν τη δύναμη του κόσμου στα χέρια τους: «Θέλουμε να προσέχουμε, να είμαστε εκπαιδευμένοι οδηγοί και σοβαροί».
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Με τόσα έτρεχε ο Τζώρτζης Μονογυιός με τη νέα του Ferrari – Είχαν απενεργοποιηθεί συστήματα ασφαλείας (βίντεο)
Ισχυρός σεισμός στη Χαλκιδική, 5,4 ρίχτερ – Έγινε αισθητός και στη Θεσσαλονίκη (βίντεο)
Ζημιά 3 εκατομμύρια ευρώ για τον Τζόκοβιτς η μη συμμετοχή του στο Australian Open
Κυριάκος Μητσοτάκης: «Να σεβαστεί η Τουρκία όσα έχει υπογράψει» (βίντεο)
Ακολουθήστε το law&order.gr στο Google News, για να ενημερώνεστε για όλες τις ειδήσεις

Μοιραστείτε το:

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp

Aκολουθήστε το lawandorder.gr στο Google News για να ενημερώνεστε για όλες τις ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Κρίσεις 2022

Διαβάστε όλα τα άρθρα εδώ ➜

Κατηγορίες