Θλίψη στην ΕΛ.ΑΣ.: Πέθανε ο απόστρατος αστυνομικός Σταύρος Μάνθος

Με βαθιά θλίψη έγινε γνωστή η απώλεια του Σταύρου Μάνθου του Χρήστου, απόστρατου αστυνομικού, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 61 ετών.

Ο εκλιπών υπηρέτησε επί σειρά ετών με αφοσίωση και συνέπεια το Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας, αφήνοντας το δικό του αποτύπωμα στους συναδέλφους και στους ανθρώπους που τον γνώρισαν και συνεργάστηκαν μαζί του.

Η εξόδιος ακολουθία τελέστηκε την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, στις 19:00, στον Ιερό Ναό Αγίου Θωμά στο Μεσολόγγι, παρουσία συγγενών, φίλων και συναδέλφων που τον συνόδευσαν στην τελευταία του κατοικία.



ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

0 Σχόλια
Oldest
Newest
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ