17.8 C
Athens
12.1 C
Thessaloniki
Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024
More

    Προεδρικό Διάταγμα: Ο καταπέλτης πρέπει να κλείνει πριν τον απόπλου του πλοίου

    Το Προεδρικό Διάταγμα είναι ξεκάθαρο για ότι έγινε με τη δολοφονία του Αντώνη από τους αξιωματικούς του Blue Horizon: Ο καταπέλτης πρέπει να κλείνει πριν τον απόπλου του πλοίου!

    Κάτι που δεν έγινε στην συγκεκριμένη περίπτωση και δεδομένα δεν έκαναν οι αξιωματικοί του μοιραίου πλοίου.

    Καταδικάζουν το αποτρόπαιο εγκληματικό γεγονός, που συντελέστηκε στο Ε/Γ – Ο/Γ πλοίο «BLUE HORIZON» της ναυτιλιακής εταιρείας Blue Star Ferries, με αποτέλεσμα τον θάνατο 36χρονου επιβάτη, με ανακοίνωση που εξέδωσαν οι ναυτεργατικές οργανώσεις ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ.


    Αναλυτικά σημειώνουν:

    “Τα σωματεία μας εκφράζουν τα βαθιά συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους συγγενείς του 36χρονου επιβάτη.


    Τεράστιες είναι οι ευθύνες της εφοπλιστικής εταιρείας, του υπουργείου ναυτιλίας και των υπηρεσιών του, όπως και ορισμένων μελών του πληρώματος, που συμμετείχαν  στο απάνθρωπο περιστατικό.

    Το σύνολο των εφοπλιστικών ακτοπλοϊκών εταιρειών, οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις και το υπουργείο ναυτιλίας, γνωρίζουν ότι ακόμα και το Π.Δ 177/2000, που καθορίζει  την φόρτωση του πλοίου, δεν εφαρμόζεται στην πράξη.

    Συγκεκριμένα στο άρθρο 22 με τίτλο «Καταπέλτες», στην παραγ. 11 καθορίζει ότι: «Η ασφάλιση του καταπέλτη και της θύρας ασφαλείας, πρέπει να γίνεται πριν τον απόπλου του πλοίου με ευθύνη του πλοιάρχου», κανονισμός που δεν εφαρμόζεται από καμία εφοπλιστική εταιρεία.

    Επίσης κατά την εξέλιξη του γεγονότος, όπως καταγράφεται σε βιντεοληπτικό υλικό, αποδεικνύεται η έλλειψη της παρουσίας λιμενικής αρχής και η μη παρέμβαση της, ως όφειλε με βάση την υπουργική απόφαση 2415.1/51133/2021, που καθορίζει την ευθύνη των λιμενικών αρχών.

    Συγκεκριμένα στο άρθρο 14, αναφέρει: «Η λήψη των ενδεικνυόμενων μέτρων κατά τους κατάπλους και απόπλους των επιβατηγών πλοίων, επιβατηγών οχηματαγωγών, ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή και ασφαλής διακίνηση των επιβατών και οχημάτων στους χερσαίους χώρους λιμένα και η επιβίβαση/αποβίβαση από τα πλοία».

    Αποτελεί μελανό σημείο στο κλάδο των ναυτεργατών η απάνθρωπη συμπεριφορά των μελών του πληρώματος, που οδήγησε στο θάνατο του 36χρονου επιβάτη.

    Οι ναυτεργάτες έχουν δώσει σκληρούς αγώνες για την ασφάλεια και την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.”



    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ

    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ