Στα χέρια των αρχών έπεσε ένας 20χρονος ημεδαπός, σε οικισμό του Δήμου Θέρμης στη Θεσσαλονίκη, από αστυνομικούς του Τμήματος Πρόληψης και Καταστολής της Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.).
Ο νεαρός εντοπίστηκε από τους αστυνομικούς την ώρα που επιχειρούσε μια άκρως επικίνδυνη παράνομη πράξη.
Συγκεκριμένα, προσπαθούσε να συνδέσει αυτοσχέδιο καλώδιο ρεύματος απευθείας από στύλο ηλεκτρικής ενέργειας, με σκοπό να ηλεκτροδοτήσει παράνομα το παράπηγμα στο οποίο διαμένει.
Η παράνομη σύνδεση διακόπηκε άμεσα, καθώς πέρα από το αδίκημα της κλοπής ενέργειας, η πράξη αυτή εγκυμονούσε σοβαρότατο κίνδυνο ηλεκτροπληξίας ή πρόκλησης πυρκαγιάς στην περιοχή.
Ο 20χρονος συνελήφθη και οδηγείται στην αρμόδια δικαστική αρχή.

