Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 19χρονος οδηγός που έτρεχε με 195χλμ/ώρα στη Μουδανιών

Αστυνομικοί συνέλαβαν έναν 19χρονο οδηγό που έτρεχε στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών.

Πιο συγκεκριμένα, στη σύλληψη ενός 19χρονου άνδρα προχώρησαν τα ξημερώματα της Δευτέρας (22/6) αστυνομικοί της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης, στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., ο 19χρονος εντοπίστηκε να οδηγεί Ι.Χ.Ε όχημα με ταχύτητα 195 χλμ/ώρα, σε σημείο όπου το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο είναι 90 χλμ/ώρα, όπως ορίζεται με ρυθμιστικές πινακίδες, με κίνδυνο να συγκρουστεί με άλλα οχήματα και πεζούς.

 



ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

0 Σχόλια
Oldest
Newest
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ