«Βούτηξαν» χρηματοκιβώτιο και… ξυστά λαχεία από πρακτορείο του ΟΠΑΠ στο Κιάτο (εικόνες)

Διάρρηξη σημειώθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης (29/09) σε πρακτορείο ΟΠΑΠ στην οδό Κανελοπούλου, στο λιμάνι στο Κιάτο.

Σύμφωνα με το korinthostv, άγνωστοι δράστες σήκωσαν το ρόλο του καταστήματος και με τη χρήση εργαλείων έσπασαν τη τζαμαρία.

a6a962a8 1405 4c65 800a fe7df6101451

Εισέβαλαν στο εσωτερικό του καταστήματος, κατευθύνθηκαν ως το χρηματοκιβώτιο, το οποίο και κατάφεραν να κλέψουν. Πήραν μέχρι και ξυστά λαχεία.

Οι δράστες τράπηκαν σε φυγή με τη λεία που απέσπασαν να παραμένει άγνωστη.

0d1ef27a d5b1 4ff6 8e41 5568a8cae237

Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Σικυωνίων.



ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

0 Σχόλια
Oldest
Newest
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ