28.9 C
Athens
26.5 C
Thessaloniki
Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024
More

    Υπ. Μετανάστευσης: 350 κλήσεις δέχεται καθημερινά το τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης Ουκρανών προσφύγων


    Κατά μέσο όρο τις καθημερινές δέχεται περίπου 250 κλήσεις το τηλεφωνικό κέντρο που λειτουργεί εντός του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου, για τη συνδρομή Ουκρανών προσφύγων.

    Βάση των στοιχείων που παραθέτει ο κύριος Μηταράκης σε σχετική του ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα, ο οποίος επισκέφθηκε σήμερα τα γραφεία, το τηλεφωνικό κέντρο λαμβάνει και περίπου 50 κλήσεις ανά ημέρα τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες. Επίσης, περίπου 1.650 αιτήματα παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας έχουν υποβληθεί μέσω της πλατφόρμας «Help Ukraine».

    Το helpdesk στελεχώνεται από υπαλλήλους της υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης και της υπηρεσίας Ασύλου, ενώ τη διερμηνεία σε ουκρανική και αγγλική γλώσσα παρέχουν η ΜΚΟ Μετάδραση τις καθημερινές και εθελοντές της Ουκρανικής Πρεσβείας τα Σαββατοκύριακα.


    Οι πιο συχνές ερωτήσεις που καταγράφονται αφορούν στη διαδικασία για την παροχή προσωρινής προστασίας, βοήθεια για θέματα υγείας και παροχή ειδών πρώτης ανάγκης, επιθυμία πολιτών για στέγαση Ουκρανών προσφύγων και αιτήματα προσφύγων για στέγαση, εγγραφή παιδιών σε σχολεία και θέματα σχετικά με τον εμβολιασμό κατά του κορονοϊού.

    Η τηλεφωνική γραμμή είναι 2131629600, ενώ αιτήματα μπορούν να υποβάλλονται και μέσω του μέιλ [email protected] Επίσης, αιτήματα παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας καταγράφονται και μέσω της πλατφόρμας εδώ 


     



    ΣΧΕΤΙΚΑ
    ΡΟΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

    ΑΠΟΨΕΙΣ